هافبک برزیلی به دنبال بازنشستگی در استقلال!


هافبک برزیلی به دنبال بازنشستگی در استقلال!

هافبک برزیلی اظهارات عجیبی در رابطه با انتقال به استقلال انجام داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ژان کارلوس هافبک باشگاه نائوتیکو برزیل از هفته گذشته نامش به همراه باشگاه استقلال مطرح شد و واکنش های زیادی را به همراه داشت.

باشگاه استقلال در واکنش به اخبار رسانه های برزیلی در زمینه پیشنهاد به ژان کارلوس این خبر را تکذیب کرد و این اخبار را تنها در حد شایعه دانست.

ژان کارلوس هفته گذشته حتی از هواداران نائوتیکو با چشمان گریان خداحافظی کرد تا به جدایی اش از این تیم و احتمال انتقالش به استقلال دامن بزند.

هافبک برزیلی به دنبال بازنشستگی در استقلال!

در همین زمینه نائوچیکو این هفته در دیداری حساس و سخت به مصاف گرمیو می‌رود. روبرتو فرناندز سرمربی نائوچیکو تایید کرد که ژان کارلوس در این مسابقه هم برای تیمش بازی می کند و از تاثیر شایعات انتقال این بازیکن به استقلال صحبت کرد.

فرناندز در مصاحبه با سایت «گلوبو» برزیل، گفت: ژان 30 سال دارد و حقوق خوبی در نائوتیکو می گیرد. دستمزدی که او در سری A یا تیم های خارجی می گیرد بسیار بالاتر از دستمزد کنونی اش خواهد بود.

سرمربی تیم برزیلی درباره صحبت خود با کارلوس این طور، گفت: ژان آدمی است که بدون توجه به شایعات به کارش ادامه می دهد. اما او انسان است و از این اخبار آسیب می بیند. حرف ژان درباره پیشنهاد استقلال این بود: «پروفسور، من 30 سال دارم و در 32 سالگی می توانم با پولی که می گیرم، آنجا بازنشسته شوم». من به او گفتم: پسرم مرا در آغوش بگیر. تا تو را آرام کنم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین اظهارنظر جنجالی بن گویر درباره زندانیان فلسطینی