امیر تتلو زبانش را هم تتو کرد! + عکس


امیر تتلو زبانش را هم تتو کرد! + عکس

تتلو زبانش را هم تتو...

تتلو زبانش را هم تتو زد تتوهای جدید تتلو دردسر تتوهای تتلو رابطه سحر قریشی و امیر تتلو

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ مفهوم تتوهای جنجالی تتلو روی صورتش از دید خودش تعریف کردن جهان است. او در این باره گفته است: خالکوبی صورتم جهان را تعریف می‌کند و کهکشان بدون این صورت زشت میباشد.

تتلو زبانش را هم تتو زد

هیچ جایی از بدن او باقی نمانده که خالکوبی نشده باشد. امیر تتلو در ویدیویی جدید که منتشر کرده است زبان اش را به سوی دوربین بیرون می آورد و نشان می دهد که زبان خود را آبی کرده است. این ویدیو باعث واکنش های متقاوتی میان کاربران فضای مجازی شده است.

امیر تتلو زبانش را هم تتو کرد! + عکس

تتوهای جدید تتلو

همچنین چتدی پیش تتلو با اشاره به تتوآرتیست خود که یک زن ترک است؛ گفت: برای این گل منگولی ها باید یک زن کار تتو رو انجام دهد.

جدیدترین تتوهای صورت تتلو انگور و ماری جوانا روی چونه اوست!

امیر تتلو زبانش را هم تتو کرد! + عکس

امیر تتلو زبانش را هم تتو کرد! + عکس

امیر تتلو زبانش را هم تتو کرد! + عکس

دردسر تتوهای تتلو

چند هفته پیش تتلو برای دریافت پاسپورت به سفارت ایران در ترکیه رفت. حضور هواداران او دم سفارت ایران برای طرفداری از او قابل توجه بود. چند نفر هم با لباس مشکی او را تا فضای داخلی ساختمان سفارت همراهی می‌کنند.

تتلو پس از خروج از سفارت ایران در ترکیه می گوید که به او پاسپورت ندادند و به دلیل تتوهاش باید مراحل استعلام هویتی او طی شود.

رابطه سحر قریشی و امیر تتلو

در حالی کـه سال گذشته شایعات در فضای مجازی درباره رابطه این دو چهره مشهور ادامه داشت، سحر قریشی روز دوشنبه در کانال یوتیوبش ویدئویی از خود منتشر کرد کـه بسیار خبرساز شد. این ویدئو سحر قریشی را دریک ویلا در حال بازی با آتشنشان می داد، ویلایی بسیار شبیه بـه خانه ی تتلو در ترکیه کـه خود بارها عکس هایی ازآن منتشر کرده اسـت.

اما این همه ماجرا نبود و سحر قریشی کپشن این ویدئو رابا شماره ۷۸ هم بـه اتمام رسانده بود، یعنی همان عددی کـه همیشه پایان بخش پیام های‌ امیر تتلو در فضای مجازی بوده اسـت.این اتفاق بازار گمانی زنی درباره ی رابطه سحر قریشی و امیر تتلو را بیش از پیش داغ کرد.بـه خصوص کـه تتلو هم طی روزهای گذشته در کانال یوتیوبش از طرفداران خود خواسته بود عضو کانال یوتیوب سحر قریشی کـه بـه تازگی بـه راه افتاده، شوند. پس از آن با انتشار عکس‌های مشترک آنها رابطه خود را علنی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!