مهمونی 10 کیلومتری غدیر به عشق امیر(ع)/ میزبانی شهدا از جشن‌های عید ولایت در تهران


مهمونی 10 کیلومتری غدیر به عشق امیر(ع)/ میزبانی شهدا از جشن‌های عید ولایت در تهران

زارع از برگزاری مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر همزمان با عید غدیر خبر داد و گفت: این مهمانی در فاصله چهار راه ولیعصر(عج) تا چهارراه پارک وی همراه با برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، نشست خبری مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر صبح امروز(چهارشنبه، ۱۵ تیرماه) در محل مجتمع سرچشمه برگزار شد.

بنابر این گزارش، ساسان زارع در این نشست خبری اظهار کرد: در طول تاریخ همت و ارادت مردم به سمت خدمت به امیرالمومنین (ع) معطوف بوده است امسال هم گروه های مردمی در کنار هدف موجود، رویداد جالب و گسترده لی را با عنوان مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر تدارک دیده اند.

سخنگوی ستاد مردمی مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر ادامه داد: این مهمانی و جشن عظیم به میزبانی مساجد، هیئت های مذهبی، گروه های جهادی، گروه های سرود و ... با الهام از رویداد عظیم و تمدنی اربعین حسینی برگزار می شود.

زارع اعلام کرد: طبق برنامه ریزی ها و مجوزهای کسب شده، از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز عید غدیر در حدفاصل چهارراه ولیعصر(عج) تا چهارراه پارک وی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: تا کنون که اطلاع رسانی رسمی و رسانه ای صورت نگرفته و تا شب ۱۴ تیرماه، ۳۰۰ مجموعه برای همکاری و حضور اعلام آمادگی کرده اند‌. زارع با بیان اینکه بنابر تاکید روایات در این مهمونی بر اطعام غدیر توجهی می شود، گفت: علاوه براین، چون غدیر روز بخشش و هدیه است سعی شده غرفه های شادی و هدیه ویژه کودکان برپا و فعال باشند.

سخنگوی ستاد مردمی مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر در ادامه بیان کرد: تکریم عید غدیر و شادباش این عید بزرگ با اجرای گروه های سرود، حضور چهره های مردمی رسانه ای،پذیرایی مواکب، سرودخوانی، سخنرانی، محافل معرفتی، برپایی ایستگاه های صلواتی و ... انجام می شود.

زارع با بیان اینکه شرایطی ایجاد شده تا هر کس آماده خدمت است در این مهمانی ایفاگر نقش باشد، افزود: به این منظور سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۱۲ طراحی شده که گروه های مردمی برای مشارکت می توانند عدد ۱، هیئت ها، مساجد، گروه های فرهنگی قرآنی در میدان و ... عدد ۲ و آحاد جامعه عدد ۳ را به آن پیامک کنند تا به بخش مناسب راهنمایی شوند.

وی با بیان اینکه بخش عمده خدمات محتوایی و با رویکرد تبیینی است، ابراز کرد: در این راستا خطبه خوانی، سخنرانی و ... صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه این مهمونی به میزبانی شهدای شهر تهران برگزار می شود، تاکید کرد: لذا تصاویر شهدا در طول مسیر این مهمونی زینت آرای جشن بزرگ غدیر است.

زارع با اشاره به ابتکارات پیش بینی شده برای این مهمونی، خاطرنشان کرد: پویش هایی همچون نذر اسباب بازی توسط کودکان به عشق امیرالمومنین(ع) به منظور توزیع در مناطق محروم ازجمله این ابتکارات است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر