تدارک بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) برای بزرگداشت دهه امامت و ولایت


تدارک بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) برای بزرگداشت دهه امامت و ولایت

محبوبه جبالبارزی گفت: بچه مسجدی ها در تدارک ویژه برنامه های بزرگداشت دهه امامت و ولایت هستند بنابراین در آستانه ورود به این دهه مبارک فضای بیرونی و داخلی مسجد و کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) آذین بندی و چراغانی می شوند.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از تدارک بچه مسجدی ها برای بزرگداشت دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: در آستانه ورود به این دهه مبارک فضای بیرونی و داخلی مسجد و کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) آذین بندی و چراغانی می شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد بیان کرد: پویش هر خانه در محله یک پرچم یکی دیگر از ویژه برنامه هایی است که در آستانه دهه امامت و ولایت اجرا می شود.

وی افزود: به همین منظور پرچم هایی منقش به عباراتی در خصوص غدیر تهیه شده که با کمک بچه های مسجد بر سر درب منازل اهالی محله مسجد نصب می شوند.

جبالبارزی ابراز کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های تدارک دیده شده برپایی جشن های خیابانی است که به مدت ۱۰ شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد برگزار می شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: این جشن ها همراه با سخنرانی در خصوص غدیر، پاسخ به شبهات غدیر، اهدای جوایز به اسامی علی، اجرای مولودی و سرود توسط اعضای کانون است.

وی اظهار کرد: در حاشیه برپایی جشن های خیابانی هر شب ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از عاشقان ولایت و امامت نیز راه اندازی می شود.

جبالبارزی اضافه کرد: طرح تفسیر نهج البلاغه از دیگر برنامه های ویژه دهه امامت و ولایت است که به مدت ۱۰ شب در مسجد اجرا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد عنوان کرد: همچنین هم زمان با این دهه مبارک، اجرای مسابقه من غدیری ام نیز آغاز می شود.

وی با اشاره به این که مسابقه من غدیری ام در ۲ رشته عکس و نقاشی برگزار می‌شود، بیان کرد: کودکان علاقمند به شرکت در این مسابقه باید نقاشی با موضوع غدیر طراحی کرده و والدین آنها به صورت مجازی تصویری از اثر فرزند خود را برای ما ارسال کنند.

جبالبارزی افزود: شرکت کنندگان رشته عکس نیز باید در هنگام عکس گرفتن کاغذی با محتوای من غدیری ام را در دست داشته باشند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ابراز کرد: راه اندازی کاروان شادی غدیر از سایر ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت است.

وی اظهار کرد: علاوه بر برنامه های تدارک دیده شده، این کانون فرهنگی هنری در برنامه های ستاد غدیر شهرستان نیز مشارکت دارد.

جبالبارزی در خاتمه، گفت: دیدار با سادات و خانواده شهدای غدیر و اطعام ۵ هزار نفر در روز عید غدیر از جمله این برنامه ها است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان