مرادی و رستمی برای مسابقات گزینشی المپیک آماده می‌شوند


مرادی و رستمی برای مسابقات گزینشی المپیک آماده می‌شوند

علی حسینی گفت: سهراب مرادی به تازگی کتفش را عمل کرده و اکنون دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد، به همین دلیل در بازی‌ها اسلامی حضور ندارد.

اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری کشورمان جهت شرکت در بازی‌های کشور‌های اسلامی قرار بود از روز شنبه ۱۱ تیر در مجموعه آکادمی ملی المپیک برگزار شود، اما به دلیل برخی مشکلات و اینکه یک سری از وسایل باید از گلستان به تهران منتقل می‌شد، این اردو با چند روز تاخیر قرار است از امروز بعدازظهر زیر نظر سعید علی حسینی سرمربی جدید تیم ملی وزنه برداری برگزار شود.

در همین رابطه خبرنگار ما گفت و گویی با سعید علی حسینی در خصوص شروع تمرینات تیم ملی قبل از شروع بازی‌های کشور‌های اسلامی و همچنین بازگشت سهراب مرادی و کیانوش رستمی به تیم ملی انجام داده است که در زیر می‌خوانید.

تمرینات تیم ملی از امروز در تهران برگزار می‌شود

بعد از مشکلاتی که برای ملی پوشان وزنه برداری به وجود آمد و نتوانستیم مرحله اول اردو را با تمامی نفرات آغاز کنیم، خدا را شکر مشکلات تا حدودی رفع و قرار شد از امروز تمریناتمان به صورت جدی برای شرکت در بازی‌های کشور‌های اسلامی آغاز کنیم. به هر حال یک سری تجهیزات باید از گلستان به تهران منتقل می‌شد که این وسایل آمده و ما مشکلی بابت شروع تمرین نخواهیم داشت.

رستمی خودش را برای مسابقات گزینشی المپیک آماده می‌کند

سهراب مرادی به تازگی کتفش را عمل کرده و هم اکنون دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد و به محض اینکه شرایط تمرین را پیدا کند قطعا در اردو حاضر خواهد شد، اما در بازی‌های کشور‌های اسلامی حضور نخواهد داشت. کیانوش رستمی هم برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین اعلام آمادگی کرده بود و می‌خواست در این مسابقات شرکت کند، اما با توجه به اینکه بازی‌های آسیایی به تعویق افتاد او ترجیح داد تا در بازی‌های اسلامی شرکت نکند و خودش را برای مسابقات گزینشی المپیک آماده کند که شهریور در کلمبیا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

بودجه ای که مجلس به ما داد کم است/ اعتبار ما از نام قهرمانان وزنه برداری است

تیم مدیریتی جدید در تلاش است تا مشکلات را حل کند

با توجه به اینکه کادر جدید مدیریتی الان به روی کار آمده است، آن‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا مشکلات را تا حد امکان رفع و رسیدگی‌های لازم را انجام دهند. ما همه آن وزنه بردارانی که به شرایط اردو معترض بودند را به تمرینات دعوت کردیم و قطعا اگر شرایط مهیا و مناسب باشد وزنه برداران برای موفقیت تمام تلاش خود را انجام خواهند داد. من خودم با تک تک ملی پوشان در ارتباط هستم، در اردوی اول که با حضور ۷ نفر از وزنه برداران در گلستان برگزار شد تمرینات را شروع کردیم و از امروز هم تمرینات را به صورت رسمی با تمامی نفرات در تهران آغاز خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها