جنایت به‌خاطر خرید متادون 50هزارتومانی در مولوی!


جنایت به‌خاطر خرید متادون 50هزارتومانی در مولوی!

مرد کارتن‌خواب در اقدامی جنون‌آمیز به‌دلیل خرید متادون در خیابان مولوی دست به قتل زد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ پنج‌شنبه دوم تیرماه جاری، رسیدگی به پرونده قتل مرد کارتن‌خواب در خیابان مولوی در دستور کار ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جرائم جنایی قرار گرفت.

تحقیقات اولیه بازپرس جنایی حکایت از آن داشت، مقتول در جریان یک درگیری در خیابان مولوی از ناحیه سر و سینه هدف ضربات مهلک چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده است که پس از کشف جسد وی، این حادثه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شده است.

دستگیری قاتل و اعتراف به قتل

تیم جنایی هنگام بررسی صحنه قتل متوجه وجود دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت شدند و بلافاصله به بازبینی لحظه به لحظه فرار قاتل پرداختند که در ادامه هویت و مخفیگاه وی شناسایی شد.

همین کافی بود تا بازپرس پرونده دستور بازداشت متهم را صادر کند و مأموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به اداره آگاهی برای بررسی ابتدایی منتقل کردند.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه صبح امروز متهم برای تحقیقات تکمیلی به شعبه سوم دادسرای امور جرائم جنایی منتقل شد و به قتل مرد کارتن‌خواب با ضربات چاقو اعتراف و دلیل جنایت را اختلافات مالی عنوان کرد.

متهم در جریان تحقیقات گفت: به مقتول 50 هزار تومان برای خرید متادون پول داده بودم اما وی متادون را نخرید و حتی 50 هزار تومان را هم به من پس نداد؛ همین باعث درگیری ما شد.

وی ادامه داد: مقتول در جریان درگیری با چوب من را هدف قرار داد که ناگهان چاقوی خود را در آوردم و چند ضربه به سر و صورت او زدم و بلافاصله از محل درگیری متواری شدم.

به گزارش تسنیم، تحقیقات در خصوص این پرونده توسط ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جرائم جنایی ادامه دارد و متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/+

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی