دستگیری 36 قاچاقچی موادمخدر در تهران


دستگیری 36 قاچاقچی موادمخدر در تهران

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری ۳۶ قاچاقچی موادمخدر و کشف ۲۰۲ کیلوگرم موادمخدر در اجرای طرح‌های امنیت محله محور طی ۱۰روز گذشته خبرداد.

دستگیری 36 قاچاقچی موادمخدر در تهران

به گزارش راهبرد معاصر سرهنگ ضرغام آذین با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده از ۱۰ روز پیش طی چندین مرحله در سطح شهر تهران به ویژه مناطق مرکزی پایتخت به اجرا درآمد.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس‌ مبارزه با مواد مخدر فاتب در جریان اجرای این طرح موفق به دستگیری ۱۳۳۰ خرده فروش مواد مخدر و توزیع کننده و همچنین ۳۶ قاچاقچی مواد مخدر در شهر تهران شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ افزود:‌ماموران در بازرسی از متهمان دستگیر شده ۲۰۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی را کشف و ضبط کردند.

آذین ادامه داد:‌همچنین طی این مدت تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با موادمخدر و ماموران یگان امداد و کلانتری‌های تابعه سرکلانتری هفتم و ششم فاتب نسبت به جمع آوری ۲هزار و ۸۵۸ معتاد متجاهر نیز اقدام کردند که این افراد روانه مراکز بازپروری شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تاکید کرد:‌ اجرای طرح امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد./ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق