لیگ ملت‌ها؛ رونمایی از دو فینالیست جدید در ژاپن


لیگ ملت‌ها؛ رونمایی از دو فینالیست جدید در ژاپن

دو تیم فرانسه و آمریکا نیز صعود خود به فینال لیگ ملت‌ها را مسجل کردند.

به گزارش "ورزش سه"، سومین روز هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال 2022 امروز (پنج‌شنبه 16 تیرماه) با شش دیدار در دو شهر اوزاکا ژاپن و گدانسک لهستان پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه شهر اوزاکا تیم‌های ملی والیبال آمریکا و فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند و یانکی‌ها سه بر دو حریف خود را شکست دادند تا به هشتمین برد خود دست یابند و با 22 امتیاز صعودشان به مرحله نهایی قطعی شود. آمریکا با این برد به صدر جدول هم صعود کرد.

فرانسه در ست‌های اول و سوم 25 بر 15 و 25 بر 22 حریف خود را شکست داد اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 14 و 15 بر 8 مغلوب آمریکا شد تا با هفت برد و 22 امتیاز صعودش به مرحله نهایی قطعی شود.

شب گذشته نیز صعود تیم‌‌های ایتالیا و لهستان با هفت برد و 22 امتیاز به عنوان هشت تیم برتر مرحله گروهی به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها قطعی شده بود تا 10 تیم دیگر برای چهار سهمیه باقی مانده تلاش کنند.

تیم‌های استرالیا و بلغارستان که با یک برد در رتبه‌های شانزدهم و پازندهم جدول قرار دارند، از صعود به مرحله نهایی ناامید شدند.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز (پنج شنبه ۱۶ تیر) در دومین‌‌ مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس