رکوردشکنی مینیون ها 2 با پیشی گرفتن از شرک


 رکوردشکنی مینیون ها 2 با پیشی گرفتن از شرک

مینیون ها 2 موفق شد با فروش 108.5 میلیون دلاری در گیشه‌ی آمریکا، از شرک 2 عبور کند و هشتمین افتتاحیه‌ی بزرگ تاریخ یک انیمیشن را رقم بزند.همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، انیمیشن مینیون ها 2 توانسته در باکس آفیس رکوردشکنی کند و در اولین قدم به دهمین...

مینیون ها 2 موفق شد با فروش 108.5 میلیون دلاری در گیشه‌ی آمریکا، از شرک 2 عبور کند و هشتمین افتتاحیه‌ی بزرگ تاریخ یک انیمیشن را رقم بزند.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، انیمیشن مینیون ها 2 توانسته در باکس آفیس رکوردشکنی کند و در اولین قدم به دهمین فیلم پرفروش سال 2022 تبدیل شود.

انیمیشن مینیون‌ ها: ظهور گرو (Minions: The Rise of Gru) گیشه‌ی آمریکا را به تسخیر خود در آورد و رقیب‌های اصلی‌اش، دنیای ژوراسیک: قلمرو و الویس را به راحتی کنار زد. فیلم در سه روز اول، 108.5 میلیون دلار فروخت و با مجموع فروش 216.9 میلیون دلاری به رتبه‌ی یک باکس‌ آفیس بین‌المللی رسید (فروش چهار روز‌ه‌ی انیمیشن در کانادا و آمریکا 123.1 میلیون دلار و فروش آن در کشورهای دیگر 93.8 میلیون دلار بوده است).

تا پیش از این پیش‌بینی می‌شد که فروش انیمیشن در چهار روز اول، چیزی بین 70 الی 80 میلیون دلار باشد اما فروش 123.1 میلیون فراتر از انتظار بود. این انیمیشن حالا رکورد چهارم ژوئیه (روز استقلال ایالات متحده) را در اختیار گرفته است که از سال 2011 با 115.9 میلیون دلار در اختیار فیلم تبدیل‌شوندگان: نیمه تاریک ماه بود.

 رکوردشکنی مینیون ها 2 با پیشی گرفتن از شرک رکوردشکنی مینیون ها 2 با پیشی گرفتن از شرک

مینیون‌ ها 2 همچنین با این افتتاحیه‌ی چشم‌گیر، توانست شرک 2 را کنار بزند و هشتمین آغاز بزرگ یک انیمیشن را در بازار ایالات متحده داشته باشد. ظهور گرو به فهرست 10 فیلم پرفروش سال 2022 نیز راه پیدا کرده است.

این انیمیشن تا اینجا میانگین امتیاز 73 درصد را از منتقدان در وب‌سایت راتن‌تومیتوز بدست آورده اما مخاطبان آن را بیشتر دوست داشته‌اند و امتیاز کاربران به آن 92 درصد مثبت است. این دنباله، داستان دوستی گروی 12 ساله و مینیون‌ها را روایت می‌کند، در دورانی که او هنوز به یک شرور بزرگ تبدیل نشده بود.

قسمت اول در سال 2015 بیش از 1.155 میلیارد دلار فروش داشت و حال باید دید آیا قسمت دوم می‌تواند از آن عبور کند یا خیر. تا اینجا (شش ماه اول سال 2022)، فیلم تاپ گان: ماوریک موفق شده از این مرز عبور کند و دنیای ژوراسیک: قلمرو نیز 831 میلیون دلار فروخته است و شانس گذر از مرز یک میلیارد را دارد.

منبعForbes

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟