رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین از پذیرش دانشجو در 33 رشته مهارتی جدید در مقطع کاردانی این دانشگاه خبر داد


رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین از پذیرش دانشجو در 33 رشته مهارتی جدید در مقطع کاردانی این دانشگاه خبر داد

رکنا: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین خاطرنشان کرد: تعداد کل کدرشته‌ محل‌های مقطع کاردانی در پذیرش امسال دانشگاه نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار رکنا از قزوین،دکتر علی فتح طاهری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین با اعلام خبر پذیرش دانشجو در 110 رشته مهارتی در مقطع کاردانی، خاطرنشان کرد در پذیرش امسال تعداد کل کدرشته‌ محل‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ارائه شده توسط مراکز آموزش علمی کاربردی استان قزوین نسبت به سال گذشته 48 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام داوطلبان تحصیل در مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی از روز سه‌شنبه 14 تیرماه آغاز شده است، اظهار داشت: متقاضیان ثبت‌نام در پذیرش مهر 1401 دانشگاه با توجه به مهلت 7 روزه در نظر گرفته شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور، لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دانشگاه اقدام کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین در تشریح شرایط پذیرش مهر امسال، تعداد رشته‌های جدید ارائه شده توسط 9 مرکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت این دانشگاه را 33 عنوان رشته اعلام کرد و افزود: رشته‌های تولید محتوای دیجیتالی، امور حج و زیارت، مربیگری پایه فوتبال، مربیگری پایه سنگ نوردی، مربیگری پایه تنیس روی میز، طلا و جواهر گرایش ساخت زیورآلات با دست، انرژی‌های تجدیدپذیر، نوازندگی ساز ایرانی، آرایشگری زنانه، امور بیمه و مکانیک گرایش تعمیر و نگهداری گیربکس از جمله رشته‌هایی هستند که برای اولین بار توسط مراکز آموزش علمی کاربردی استان ارائه شده‌اند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین در خاتمه تاکید کرد که این دانشگاه برای داوطلبانی که هدفشان از تحصیل کسب توامان دانش و مهارت برای ورود قدرتمند به بازار کسب و کار است انتخاب مناسبی خواهد بود.

شایان ذکر است علاقمندان و داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر از عناوین رشته‌های پذیرش مهر 1401 دانشگاه و راه‌های ارتباطی با مراکز آموزش علمی کاربردی استان قزوین در اینجا کلیک نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد