آتش‌سوزی گسترده در شهرک مواد غذایی آمل


آتش‌سوزی گسترده در شهرک مواد غذایی آمل

رئیس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل، از شعله ور شدن آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی صنفی بنکداران موادغذایی در این شهر خبر داد.

روح الله اسماعیلی با اشاره به شعله ور شدن آتش در شهرک صنعتی بنکداران مواد غذایی افزود: آتش ابتدا در دو سوله بزرگ مواد غذایی و خشکبار شعله ور شده و بخش زیادی از مواد انبار شده در این شهرک در حال سوختن است.دود سیاه ناشی از آن بخش زیادی از آسمان مسیر کمربندی شمالی آمل به محمودآباد را فرا گرفته است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل ادامه داد: پس از اعلام این آتش سوزی به سامانه اطلاع رسانی این سازمان، حدود ۲۰ نفر از مأموران چهار ایستگاه آتش نشانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در محل حادثه، حاضر شدند و در حال انجام عملیات‌های تخصصی مهار آتش هستند.

اسماعیلی گفت: تاکنون مأموران آتش نشانی باتلاش از سرایت آتش به غرفه‌های دیگر در این شهرک و ساختمان‌های کناری پیشگیری کردند.

اسماعیلی، با بیان اینکه خوشبختانه این سانحه تلفات جانی نداشته است، تصریح کرد: هنوز از میزان خسارت و علت آتش‌سوزی به طور کامل مشخص نشده و پس از انجام تحقیقات کارشناسی اعلام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید