حلالی: روابط در فوتبال ایران به شدت حاکم است/ از من بخواهند دستیار یحیی خواهم شد


حلالی: روابط در فوتبال ایران به شدت حاکم است/ از من بخواهند دستیار یحیی خواهم شد

رکناورزشی: بازیکن سابق پرسپولیس از علاقه‌مندی خود برای حضور در کادر فنی این تیم خبر داد.

اسماعیل حلالی بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی رکنا در خصوص شرایط این روزهای قرمزپوشان پایتخت گفت: تیمی که 40 میلیون هوادار دارد، باید این‌قدر در همه جوانب حرفه‌ای کار کند که بیشترین بهره را از امکانات خود ببرد. پرسپولیس این روزها هم خوب ظاهرا پول دارد و هم روابط مناسب و جذب بازیکن خوب و بستن تیم حرفه‌ای برای فصل آینده نیاز هوادار را پوشش داده و این بستگی به نظر مدیر عامل تیم دارد.

وی در خصوص دعوت به همکاری و کمک به کادرفنی در فصل آینده گفت: ببینید وقتی باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس از پیشکسوتان و بازیکنان تحصیلکرده و با سابقه خوب برخوردار است، چراباید به گزینه‌های خارجی فکر کنیم و متاسفانه در فوتبال ایران زمانی که روابط جای ضوابط می آید، وضعیت به این گونه میشود وشایسته سالاری از بین می‌رود.

حلالی ادامه داد: زمانی بنده در خصوص دروازه بان تیم گفت که مشکلی از پرسپولیس حل نخواهد کرد و کسی گوش نکرد و حالا بعد از 2 سال او را واگذار می‌کنند و به حرف من می‌رسند و این دلیلش تنها بودن روابط است نه چیز دیگر. من اسماعیل حلالی اگر دعوت شوم رفاقتم با پیشکسوتان جدید و قدیم باشگاه برقرار است و نهایت به کار خوب در تیم فکر می‌کنم. من مثل یک سرباز آمده همکاری با یحیی هستم و این بسته به نظر مدیر عامل و خود سرمربی تیم دارد.

حلالی در خصوص اردوی تیم پرسپولیس در ترکیه قبل از شروع لیگ گفت: اردوی خارجی و داخلی هر دو برای یک تیم خوب است ولی اردوی خارجی در صورت وجود منابع مالی فکر می‌کنم بهتر است زیرا خریدهای تازه تیم با رفاقت بیشتری کار را دنبال کرده و با هم بیشتر آشنا می شوند. البته که اردوی داخلی هم محاسن خاص خود را دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان