بخش محدودی از تونل قطار شهری کرمانشاه ریزش کرد


بخش محدودی از تونل قطار شهری کرمانشاه ریزش کرد

در پی ریزش محدود بخشی از سقف تونل در حال احداث قطار سبک شهری کرمانشاه در حوالی مسجد جامع، «بهمن امیری‌مقدم» استاندار کرمانشاه نیمه‌شب پنج شنبه با حضور در این تونل، وضعیت امنیت آن را بررسی و دستورات لازم را با هدف جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی...

به گزارش ایرنا؛ در این بازدید که مدیرکل مدیریت بحران استانداری و برخی از معاونین شهرداری کرمانشاه، امیری مقدم را همراهی می‌کردند، استاندار کرمانشاه از نزدیک در جریان جزئیات و میزان ریزش خاک تونل و وضعیت امنیت آن قرار گرفت.

در این بازدید، استاندار کرمانشاه دستور داد که با هدف حفظ امنیت رانندگان و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی، مسیر بخشی از خیابان مدرس تا زمان تثبیت خاک، مقاوم‌سازی تونل و استحکام آن مسدود شود.

استاندار کرمانشاه همچنین به پرسنل و مهندسان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و نیروهای شهرداری کرمانشاه خداقوت گفت و ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر شاهد رفع مشکل ریزش تونل و در نهایت بهره‌برداری از کل تونل باشیم.

بر اساس دستور استاندار و با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی، محدودیت ترافیکی از امشب تا اطلاع ثانوی در مسیر خیابان مدرس حدفاصل میدان آزادی تا سه‌راه نواب اعمال شده است.

براساس اعلام پلیس راهور، رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین (خیابان کوهساری و خیابان جلیلی)، برای تردد استفاده کنند.

به گزارش ایرنا؛ پروژه قطار شهری کرمانشاه در سال ۹۳ با تغییر سیستم، از منوریل به قطار شهری تبدیل شد و همان زمان مقرر گردید ۶ کیلومتر از مجموع ۱۳ کیلومتر طول مسیر به صورت زیرزمینی اجرا شود.

مرحله اول این پروژه از میدان معلم واقع در سه راه مسکن آغاز و به طول ۸.۶ کیلومتر تا میدان آزادی ادامه پیدا می کند و مرحله دوم نیز به طول حدود ۴.۴ کیلومتر از میدان آزادی آغاز و تا میدان فردوسی ادامه خواهد داشت.

از مجموع ۱۳ کیلومتر طول مسیر، هفت کیلومتر ابتدایی آن به صورت روگذر (میدان معلم تا بالاتر از سه راه ۲۲ بهمن) و ۶ کیلومتر باقی مانده نیز (از سه راه ۲۲ بهمن تا میدان فردوسی) به صورت زیرگذر خواهد بود.

کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟