آئودی از نسخه سفارشی RS7 Exclusive Edition رونمایی کرد


آئودی از نسخه سفارشی RS7 Exclusive Edition رونمایی کرد

آئودی RS7 ویژگی‌های مثبت زیادی دارد. استایل نرم این خودرو باعث شد بازار به سمت سدان هایی با طراحی اسپرت تر حرکت کند و حالا نیز نسخه‌ای بسیار خاص از آن به تعداد ۲۳ دستگاه معرفی می‌شود. این خودرو نام ساده Exclusive Edition را یدک می‌کشد و قیمت...

آئودی RS7 ویژگی‌های مثبت زیادی دارد. استایل نرم این خودرو باعث شد بازار به سمت سدان هایی با طراحی اسپرت تر حرکت کند و حالا نیز نسخه‌ای بسیار خاص از آن به تعداد ۲۳ دستگاه معرفی می‌شود. این خودرو نام ساده Exclusive Edition را یدک می‌کشد و قیمت قابل‌توجه ۱۶۵۴۰۰ دلاری دارد. بد نیست بدانید قیمت مدل استاندارد RS7 برابر با ۱۱۸۵۰۰ دلار بوده ولی هر دو مدل از یک پیشرانه مشترک با خروجی ۵۹۱ اسب بخاری و گشتاور ۷۹۹ نیوتون متری استفاده می‌کنند. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۵ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۰۶ کیلومتر در ساعتی هم بخشی از مشخصات عملکردی این دو مدل هستند اما اینجا یک سؤال پیش می‌آید: چه چیزی باعث می‌شود RS7 سفارشی جدید بسیار گران‌تر از نسخه استاندارد باشد؟

آئودی از نسخه سفارشی RS7 Exclusive Edition رونمایی کرد

جدای از سقف تولید بسیار محدود، این خودرو دارای تجهیزات بیشتر و جزئیات طراحی متمایز است. برای مثال هر مدل از رنگ بدنه مشکی مامبا خاص سود می‌برد و آئودی می‌گوید زیر رنگ مشکی بدنه نیز پوشش آبی‌رنگ وجود دارد که بر جذابیت بصری خودرو خواهد افزود. رنگ آبی نقش مهمی در سایر بخش‌های RS7 Exclusive Edition بازی می‌کند. روتورهای ترمز سرامیکی با کالیپرهای آبی رنگ همراه شده‌اند و رنگ آبی خاص نیز چراغ‌های LED لیزر این خودرو را مزین می‌کنند. در کابین هم دوختی به همین رنگ دیده می‌شود اما شاید برجسته‌ترین بخش‌ها برای نمایش این رنگ استراحت گاه دست، داشبورد، کنسول مرکزی، کف‌پوش و پانل درب‌ها باشند.

آئودی از نسخه سفارشی RS7 Exclusive Edition رونمایی کرد

با استفاده از پیکربندی آنلاین می‌توان یک RS7 استاندارد با تجهیزات و ویژگی‌های مشابه را ساخت. آپشن هایی همچون سیستم تعلیق کنترل سواری دینامیک، پوشش داخلی سقف دینامیکا مشکی و پکیج ترمز سرامیکی را می‌توان برای RS7 استاندارد سفارش داد اما حالا عناصر آبی رنگ یا رنگ بدنه مشکی برای نسخه سفارشی عرضه شده‌اند. آئودی می‌گوید RS7 Exclusive Edition از اواخر تابستان سال جاری میلادی در دسترس خواهد بود. همچنین مبلغ ۱۰۹۵ دلار را نیز باید از بابت هزینه‌های تحویل به قیمت ۱۶۵۴۰۰ دلاری خودرو اضافه کرد. ما اینجا یک گران‌فروشی بسیار آشکار را می‌بینیم، این‌طور نیست؟!

آئودی از نسخه سفارشی RS7 Exclusive Edition رونمایی کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا