تغییر شماره برونو فرناندز؛ ستاره یونایتد به هدفش رسید


تغییر شماره برونو فرناندز؛ ستاره یونایتد به هدفش رسید

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، به شماره دلخواهش در این تیم رسید.

به گزارش "ورزش سه"، فرناندز در طول مدت حضورش در یونایتد عملکرد درخشانی در این تیم داشته و نامش را به عنوان یکی از ستاره‌های اولدترافورد مطرح کرده است.
او از زمان پیوستن به این تیم دوست داشت پیراهن شماره هشت را به تن کند، همان شماره‌ای که پیش از این در اودینزه و اسپورتینگ لیسبون و همچنین تیم ملی پرتغال نیز به تن کرده است.
این شماره معنای خاصی برای این بازیکن 27 ساله دارد که در تاریخ هشتم سپتامبر 1994 به دنیا آمده و یک تتوی عدد هشت نیز روی دستش دارد تا ارزش این شماره را بیش از پیش برای او مشخص کند.
حالا فرناندز قرار است از فصل آینده شماره 18 شیاطین سرخ را کنار گذاشته و با پیراهن شماره هشت در ترکیب تیم اریک تن‌هاخ به میدان برود.

تغییر شماره برونو فرناندز؛ ستاره یونایتد به هدفش رسید
زمانی که این بازیکن پرتغالی در ژانویه 2020 به جمع بازیکنان یونایتد ملحق شد، این پیراهن بر تن خوان ماتا بود و حالا با جدایی این هافبک اسپانیایی در تابستان امسال، فرناندز از فرصت استفاده کرده و بلافاصله درخواستش برای پوشیدن این پیراهن را اعلام کرد که با موافقت مدیران و کادر فنی یونایتد همراه شد.
او روز پنج شنبه و پیش از آغاز تور پیش فصل یونایتد در تایلند و استرالیا، پستی را در صفحه توییترش منتشر کرد تا اعلام کند که از فصل آینده پیراهن این تیم را با این شماره به تن خواهد کرد.
از فصل 94-1993 و پس از دائمی شدن شماره پیراهن‌ها در لیگ برتر، بازیکنانی چون پل اینس، نیکی بات، وین رونی، اندرسون و ماتا این شماره را در یونایتد به تن کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403