خرید بهترین کابل های آلومینیومی و زمینی در لاله زار


خرید بهترین کابل های آلومینیومی و زمینی در لاله زار

این روزها مقرون‌ به صرفه‌ترین کابلی که در بازار سیم و کابل‌ دیده می‌شود، کابل آلومینیومی است و از گذشته تا به امروز هم برای خطوط انتقال و مراکز توزیع برق مورد استفاده قرار گرفته است. خیلی‌ها تصور غلطی از این کابل دارند و...

این روزها مقرون‌ به صرفه‌ترین کابلی که در بازار سیم و کابل‌ دیده می‌شود، کابل آلومینیومی است و از گذشته تا به امروز هم برای خطوط انتقال و مراکز توزیع برق مورد استفاده قرار گرفته است. خیلی‌ها تصور غلطی از این کابل دارند و فکر می‌کنند جایگزین مناسبی برای سیم و کابل مسی نخواهد بود لذا مقاومت الکتریکی آن بالا، حرارت و افت ولتاژی بالاتری هم نسبت به فلز مس دارد.

کابل‌های آلومینیومی در حالت کلی در دو دسته کابل زمینی و خودنگهدار تولید می‌شوند که نوع زمینی را داخل زمین، داخل ساختمان، روی دیوار به کار می‌برند و در هر مکانی که تحرکی نباشد مورد استفاده همگان قرار می‌گیرد. از آن جایی که قیمت فلز بی‌همتا (مس) افزایش یافت، محبوبیت و استفاده از کابل‌های آلومینیومی بیشتر شد. بنابراین استفاده از کابل‌های مسی آن هم به تنهایی برای یک شبکه به هیچ عنوان کار مقرون به صرفه‌ای نیست.

قیمت فلز آلومینیوم ارزان‌تر است و معمولا کابل‌های تولید شده با آن را در دو، سه، چهار رشته‌ای تولید می‌کنند که مدل چهار رشته‌ای این کابل‌ها به نوبه خود به دو دسته تقسیم می‌شوند. مزیت‌هایی که منجر به برتری کابل آلومینیوم و کابل زمینی شده‌اند وزن سبک، قیمت ارزان‌تر، خطر سرقت کمتر و... است.

تمام این مزیت‌ها به همراه عملکردی درست منجر به محبوبیت این کابل‌ها شد و در عین حال استفاده از آن‌ها رواج یافت. البته استفاده از این سیم و کابل‌ها معایبی هم دارد که نمی‌توان از آن‌ها به راحتی گذشت یعنی دارای تلفات انرژی بیشتری هستند، در برابر مواد شیمیایی خورده می‌شوند، احتمال آتش سوزی بالاتری هم دارند.

قیمت سیم و کابل

قیمت کابل‌ آلومینیومی زمینی همانند هر کابل دیگری بر اساس نوع، مقدار و میزان سفارش متفاوت است. در حقیقت معیارهای مختلفی برای خرید سیم و کابل‌ها توسط کاربران وجود دارد که می‌توانند قیمت سیم و کابل را تحت تاثیر قرار دهند. برای مثال مواد اولیه استفاده شده پارامتر مهم و تاثیر گذاری در قیمت محصول است چرا که سیم و کابل‌ها از هادی‌ها (مس آلومینیوم)، نوع روکش‌ها (PVC و XLPI)، وجود شیلد و... تماما در قیمت محصول به نوبه خود موثر واقع می‌شوند.

خرید بهترین کابل های آلومینیومی و زمینی در لاله زار

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت سیم و کابل‌ها قیمت انرژی استفاده شده است معمولا برای تولید این محصول از انرژی الکتریکی استفاده می‌کنند. گفتنی است که برای تولید کابل‌های مختلف برای مثال کابل مسی زمینی از انرژی برق استفاده می‌شود و این مورد در هزینه نهایی کابل‌ها لحاظ می‌شود. توجه کنید که برای تعیین قیمت سیم و کابل‌های مسی یا آلومینیومی مواردی همچون میزان مواد اولیه، نرخ ارز و دلار، روکود یا رونق، تورم و... در قیمت نهایی محصول موثر واقع می‌شود.

اما با وجود تمام این موارد طبیعتا قیمت فلز مس بیشتر از آلومینیوم است به همین دلیل استفاده از سیم و کابل‌های آلومینیومی رواج یافت و در بین مصرف کننده‌های مختلف از محبوبیت بالایی هم برخوردار است. اگر به دنبال عملکرد و قیمت مناسب هستید می‌توانید از کابل‌ آلومینیومی بهره‌مند شوید در غیر این صورت محصولاتی که هادی مسی دارند در زمره بهترین‌ها هستند.

تولید کننده و وارد کننده سیم و کابل

شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده سیم و کابل کم نیستند که سیم و کابل‌ها را با درجه کیفیت‌های متفاوت روانه بازار می‌کنند. بسیاری از شرکت‌های تولید کننده سیم و کابل در ایران سال‌های سال است که در زمینه تولید سیم و کابل‌های مختلف فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها تماما استانداردهای ملی و بین المللی را به خوبی رعایت می‌کنند و برای ساخت محصولات خود درجه کیفیت بالایی در نظر می‌گیرند.

استفاده از سیم و کابل‌ها در صنایع مختلف روز به روز در حال افزایش است بنابراین نمی‌توان از تولید یا وارد کردن آن به کشور دست کشید. در حقیقت تولید این محصولات از نظر اقتصادی یکی از مطلوب‌ترین صنایع است و استفاده از آن منجر به رشد اقتصادی آن در کل دنیا می‌شود.

بنابراین تولید این محصول در داخل کشور به اقتصاد کشور کمک می‌کند و خرید آن‌ها هم از تولیدات داخل کشور حمایت می‌کند. سعی کنید بهترین برندها و با کیفیت‌ترین سیم و کابل‌های تولید شده داخلی را تهیه کنید تا به مرور زمان هیچ مشکلی پیش نیاید.

اما گاهی اوقات به دلایل مختلف لازم است که محصولات تولید شده کشورهای دیگر هم به داخل کشور وارد شود و از کیفیت و عملکرد مناسب آن‌ها نیز بهره برد. قیمت محصولات داخلی و خارجی با هم متفاوت است یعنی نمونه‌های خارجی به مراتب گران قیمت‌تر هستند.

خرید بهترین کابل های آلومینیومی و زمینی در لاله زار

فروش سیم و کابل

در ابتدا فروش سیم و کابل ساده به نظر می‌رسد اما این گونه نیست در انجام این کار بایستی به مسائله مختلفی توجه کنید. دیگر دوران تولید محوری خیلی وقت است که گذشته و برای توصیف شرایط روز تجارت و صنعت از عناوینی همچون پادشاه مشتری است استفاده می‌شود.

زمانی که بازار فروش سیم و کابل‌های داخلی نگاه می‌کنیم به این مسئله پی می‌بریم. تعدد تولید چه در ایران و چه در سایر کشورها دیده می‌شود هر چند که درجه کیفیت محصولات متفاوت است، اما در هر صورت گستردگی زیادی از این جنبه دیده می‌شود. یک مسئله‌ای که باعث وجود این مورد می‌شود، کاهش فروش و مشتری است.

خیلی‌ها با تبلیغات و بنر و... می‌خواهند محصولات خود را به فروش برسانند اما راهکار درست این نیست. به همان اندازه که کیفیت محصول بالا باشد و عملکرد درستی از آن مشاهده شود، مشتری به خودی خود جذب خرید می‌شود. هر کسی دوست دارد خریدی رضایت بخش داشته باشد و محصولی مناسب را تهیه کند و سپس در جهت استفاده از آن اقدام کند.

فروشگاه اینترنتی پاسارگار نوین در همین جهت بهترین اقدام را داشته است، چرا که محصولات با کیفیتی را به دست مشتری می‌سپارد. در این فروشگاه سیم و کابل آلومینیومی و زمینی و هر سیم و کابل دیگری که به فروش می‌رسد تماما بهترین برندهای سطح کشور هستند.

در کیفیت بالای این محصولات شکی نیست بنابراین با اطمینان خاطر می‌توانید به پاسارگاد نوین مراجعه کنید و بهترین خرید را داشته باشید. در واقع پاسارگاد نوین نمایندگی فروش معتبر بسیاری از برندهای داخلی و خارجی است که نیاز تمام مشتریان را به خوبی پوشش داده است.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۳۳۹۸۶۴۹۳ تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: رپورتاژ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی