حباب سکه کاهش یافت


حباب سکه کاهش یافت

هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان تعیین شد.

حباب سکه کاهش یافت

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در خصوص آخرین وضعیت معاملات و قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تهران اظهار داشت: امروز (شنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۱) قیمت اونس جهانی طلا به رقم ۱۷۴۳ دلار رسیده است که به نسبت هفته گذشته کاهش ۶۷ دلاری را تجربه کرده است. این افت قیمت طلا همراه با ثبات نرخ ارز، منجر به کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شده است. همچنین امروز هر اونس نقره ۱۹ دلار و ۴۰ سنت و هر اونس پلاتین نیز ۸۵۰ دلار است.

کشتی آرای در ادامه گفت: بر این اساس در معاملات امروز بازار طلا و سکه تهران، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان تعیین شد. همچنین نیم سکه به رقم ۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و ربع سکه نیز به ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز ۳ میلیون تومان دادوستد شد.

همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز در حال حاضر ۶ میلیون و ۲۵ هزار تومان است. هر گرم طلای ۱۸ عیار در معاملات امروز به یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان رسید. بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار، یک میلیون و ۵۴۵ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۱ عیار یک میلیون و ۶۲۲ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۲ عیار یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار نیز یک میلیون و ۸۵۴ هزار تومان تعیین شد.

کشتی آرای در پایان یادآور شد: کاهش قیمت سکه و طلا باعث شد تا امروز شاهد افت حباب سکه باشیم. به گونه‌ای که امروز هر قطعه سکه حدود یک میلیون و ۳۱۰ هزار تومان دارای حباب است./ایبِنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج