رابطه فوتبالیست سرشناس با معشوقه سابق پسرش پس از مرگش!


رابطه فوتبالیست سرشناس با معشوقه سابق پسرش پس از مرگش!

میشائیل بالاک به همراه دوست ۲۱ ساله پسر فقیدش امیلیو، در تعطیلات در ایبیزا به سر می‌برد، با وجود اینکه رابطه با این دختر را انکار می‌کرد 2 حاشیه...

اختلاف سنی 24 ساله بالاک با معشوقه اش

ستاره پیشین چلسی و بایرن‌مونیخ در سال گذشته پسر ۱۸ ساله‌اش را در اثر تصادف با موتور از دست داد و این اتفاق او را به شدت غمگین و افسرده کرد. بالاک ۴۵ ساله کل سال گذشته را در غم از دست دادن هولناک پسرش گذراند، اما موفق شد دوستی برای خود پیدا کند.

از زمان مرگ امیلیو، این اسطوره آلمانی به سوفیا اشنایدرهان نزدیک شده است. و اکنون آن‌ها با هم در حال گذراندن تعطیلات در ایبیزا هستند. ناهارشان را در رستوران دریایی گران‌قیمتی صرف کردند و در ساحل زیبا به استراحت و آفتاب گرفتن پرداختند.

سوفیا و امیلیو با هم دوستان نزدیک بودند و بالاک قبلا داشتن رابطه با سوفیا را انکار کرده بود. سوفیا کودکی را در فرانسه گذراند و بعد به مونیخ نقل مکان کرد. پدرش رئیس مدرسه موج‌سواری بوده که جراح ستون فقرات شده است، در حالی که سوفیا خودش از سنین پایین در کار مدلینگ بوده است. اولین بار در سن ۱۳ سالگی برای عکسبرداری جلوی دوربین‌ها قرار گرفت و مدل برند زنانه لوکس آلمانی Escada هم شد.

به گزارش نشریه «میل»، سوفیا امیدوار است قبل از اینکه در نهایت راه پدرش را در حرفه پزشکی دنبال کند، پنج فرزند داشته باشد.

امیلیو، متولد ۲۰۰۲، یکی از سه پسری بود که بالاک از همسر سابقش «سیمون لمبه» داشت. این زوج در سال ۲۰۰۸ ازدواج کردند اما در سال ۲۰۱۲ طلاق گرفتند.

منابع ادعا می‌کنند که رابطه بالاک با سوفیا برای او خوب بوده تا بعد از مرگ پسرش دوباره به زندگی برگردد و این زوج مشکلی با فاصله سنی ۲۴ ساله بین‌شان ندارند.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر