برگزاری 15 هفته میز خدمت متوالی در نماز جمعه نهبندان


برگزاری 15 هفته میز خدمت متوالی در نماز جمعه نهبندان

مسئول ستاد نماز جمعه نهبندان با اشاره به برگزاری ۱۵ هفته میز خدمت در نماز جمعه این شهر گفت: هدف از استقرار میز خدمت در نماز جمعه گره گشایی از کار مردم به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب و نظام است.

«علی اکبر علیرضائی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: نماز جمعه به عنوان پایگاه اجتماعی و اعتقادی بوده و مسئولان به عنوان خدمتگزار مردم از فرصت میز خدمت نماز جمعه برای گره گشایی از کار مردم به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب و نظام استفاده می کنند.


مسئول ستاد نماز جمعه نهبندان افزود: حضور مسئولان ادارات شهرستان در بین مردم نشان دهنده ارتباط عمیق مردم و مسئولان است و کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان از اهداف برپایی میز خدمت است.


علیرضائی با بیان اینکه هر هفته میز خدمت در مصلی امام علی(ع) نهبندان برگزار شده است، تصریح کرد: از ابتدای امسال 15 هفته متوالی میز خدمت در نماز جمعه نهبندان برگزار شده است و تمامی ادارات شهرستان حداقل یک بار در این برنامه شرکت کرده و بعضی از ادارات بنا به ضرورت بیش از چهار بار به برپایی میز خدمت اقدام نموده اند.


وی ادامه داد: این اقدام رضایت مندی مردم را به دنبال داشته و‌ نیاز است مسئولان استانی جهت پاسخگویی در میزهای خدمت پایگاه های نماز جمعه شهرستان ها حضور فعال تری داشته باشند.


مسئول ستاد نماز جمعه نهبندان در پایان از خیرین خواست: برای تکمیل بحث های عمرانی مصلی امام علی(ع) همکاری داشته باشند و در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی