بچه مسجدی های کانون شهدای دوبنه در اوقات فراغت تابستان با کتاب مانوس می شوند


بچه مسجدی های کانون شهدای دوبنه در اوقات فراغت تابستان با کتاب مانوس می شوند

زینب رئیسی گفت: با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و انس بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان با کتاب در طول تابستان کتاب های مفید متناسب با سن آنها معرفی می شود.

«زینب رئیسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح برنامه های اوقات فراغت کانون شهدا در ایام تابستان، گفت: یکی از این برنامه ها، دوره آموزش تفسیر سوره حجرات است که با محوریت امام جماعت مسجد در حال برگزاری می باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای روستای دوبنه جیرفت افزود: احکام یکی دیگر از برنامه هایی است که در ایام فراغت تابستانی به نوجوانان و جوانان آموزش داده می شود.

وی ابراز کرد: همچنین با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و انس بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان با کتاب در طول تابستان کتاب های مفید متناسب با سن آنها معرفی می شود.

رئیسی ادامه داد: کودکان، نوجوانان و جوانان می توانند در ایام فراغت تابستانی کتاب به صورت رایگان امانت گرفته و پس از مطالعه به کتابخانه کانون باز گردانند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای روستای دوبنه جیرفت اظهار کرد: علاوه بر این نیز برای تشویق و ترغیب بچه های مسجدی عضو کانون، در ایام تابستان مسابقات کتابخوانی همراه با اهدای جوایز برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برای دختران نوجوان و جوان و همچنین بانوان روستا نیز دوره های آموزش هنری در حال برگزاری است.

رئیسی عنوان کرد: این دوره ها شامل عروسک سازی و مکرمه بافی است که با استفاده از ظرفیت اساتید برگزار می شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای روستای دوبنه جیرفت یادآور شد: آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت تابستانی با حضور والدین اعضای کانون برگزار شد.

وی در خاتمه، گفت: آیین همراه با خاطره گویی فرزند شهید رودباری (مشایخی) از شهید رودباری و بیان توصیه های شهید به دختران نوجوان، پخش کلیپ و هم خوانی سرود سلام فرمانده بود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا