سود سهام عدالت تیر 1401 کی واریز میشود؟


سود سهام عدالت تیر 1401 کی واریز میشود؟

دارندگان برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سود مالی سال ۱۳۹۸ را به مبلغ ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان در سال ۱۳۹۹ دریافت کردند. این سود برای سال مالی ۱۳۹۹ به ۵۵۰ تا یک میلیون تومان رسید که بخش اعظم سهام...

سود سهام عدالت تیر 1401 کی واریز میشود؟

به گزارش راهبرد معاصر؛ علت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرده است. طبق اعلام این شرکت، جاماندگان سهام عدالت، به علت شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت موفق به دریافت سود سهام شان نشده اند.


در حال حاضر هم قرار است که این شرکت سود جاماندگان سهام عدالت را تسویه کند. اما پرداخت آن منوط به اعلام شماره شبا از طریق سامانه سجام است.

در مورد زمان پرداخت سهام عدالت تیر ۱۴۰۱ نیز محمود حسنلو، معاون معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار گفته که واریز سهام عدالت جاماندگان در اواخر تیر انجام می‌شود؛ بنابراین کمتر از دوازده روز زمان دارید تا شبای خودتان را در سامانه سجام ثبت و اعلام کنید.

چه مبلغی به حساب جاماندگان سهام عدالت واریز می‌شود؟
اگر سود هر دو سال مالی را دریافت نکرده اید و برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در دست دارید، احتمالا حدود ۷۵۰ هزار تومان به حساب تان واریز می‌شود. دارندگان برگه سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز احتمالا حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دریافتی خواهند داشت.

در صورتی که سود سال مالی ۱۳۹۸ را دریافت نکرده باشید، برای برگه سهام عدات ۵۳۲ هزار تومانی، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان و برای برگه یک میلیون تومانی مبلغ ۴۰۰ هزار تومان دریافت خواهید کرد. برای سال مالی ۱۳۹۹ نیز واریز این سود به ترتیب ۵۵۰ هزار تومان و یک میلیون تومان خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سهام عدالت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند