خاطره بازی پوراندخت مهیمن با سریال معراجی ها!


خاطره بازی پوراندخت مهیمن با سریال معراجی ها!

پوراندخت مهیمن با انتشار فیلمی در پیج اینستاگرامش نوشت: بخشی از سریال معراجی ها به کارگردانی آقای مسعود ده نمکی به بهانه همکاری با ایشان در سریال جدید آزادی مشروط . پوراندخت مهیمن متولد 1332 در محله عباس آباد اصفهان،...

پوراندخت مهیمن با انتشار فیلمی در پیج اینستاگرامش نوشت: بخشی از سریال معراجی ها به کارگردانی آقای مسعود ده نمکی به بهانه همکاری با ایشان در سریال جدید آزادی مشروط .

خاطره بازی پوراندخت مهیمن با سریال معراجی ها!

پوراندخت مهیمن متولد 1332 در محله عباس آباد اصفهان، بازیگر است.فارغ التحصیل فوق دیپلم دانشگاه هنر می باشد پدرش از مهاجرین آذربایجانی بود که در ابتدا نام خانواداگیشان قاضی اف بود که بعد از سکونت در ایران به مهیمن تغییر دادند.

خاطره بازی پوراندخت مهیمن با سریال معراجی ها!

من در محله عباس آباد اصفهان به دنیا آمدم پدرم مدیر یک کارخانه نساجی بود و مادرم خانه دار.هرچه از خوبی و مهربانی آنها بگویم کم گفته ام. آنها محیط زندگی ما را سراسرآرامش و محبت کرده بودند و چیزی جز عشق نثارمان نمی کردند. من در مراسم فوت هردوی آنها می گفتم شاید اگر سرسوزنی تندی و بداخلاقی از خود نشان می دادند ما به این حد داغدار رفتن شان نمی شدیم. اما آنها همیشه خوب و باگذشت بودند، مثل همه پدر و مادرها. والدین نازنینی که خاطره ای جز خوبی از خود برجای نگذاشتند و به همین دلیل با این که سال هاست از درگذشت شان می گذرد من هنوز نتوانسته ام با نبودشان کنار بیایم.ما پنج خواهر و همه با هم دوست بودیم. پدرمان ما را به ترتیب حروف الفبا نامگذاری کرد. اولی اشرف، دومی بدرالزمان، سومی که من بودم پوراندخت، سومی و چهارمی هم که دوقلو بودند و از من پنج سال کوچک تر بودند توراندخت و ثریا. متاسفانه توراندخت چندین سال پیش به همراه شوهرش و دختر 15 ساله اش از اصفهان عازم تهران بودند که هواپیمای فوکر در اثر نقص فنی به کوه های کرکس اصابت کرد و سقوط کرد. از بین رفت. خواهرم به همراه سایر مسافران در آن هواپیما بدرود حیات گفت.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم