تاخیر 6 ساعته پرواز هواپیمایی چابهار بدون اعلام قبلی به مسافران


تاخیر 6 ساعته پرواز هواپیمایی چابهار بدون اعلام قبلی به مسافران

پرواز مشهد-تهران شرکت هواپیمایی چابهار که قرار بود ساعت 23:30 روز گذشته انجام شود فعلا طبق اعلام مسئولان در فرودگاه، با ۶ ساعت تاخیر انجام خواهد شد.

تاخیر 6 ساعته پرواز هواپیمایی چابهار بدون اعلام قبلی به مسافران

به گزارش ایران اکونومیست پرواز شماره IRU8765 شرکت هواپیمایی چابهار در مسیر مشهد به تهران که قرار بود ساعت 23:30 روز گذشته فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد را به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران ترک کند به دلیل بروز مشکلاتی دچار تغییر ساعت شده است.

یکی از مسافران پرواز در این باره به خبرنگار فارس گفت: قرار بود این پرواز ساعت 23:30 روز گذشته مسافران را از مشهد به تهران جابه جا کند اما زمانی که وارد فرودگاه شدیم و برای تعیین صندلی پرواز سراغ کانتر شرکت رفتیم به ما اعلام شد که این پرواز ۴ ساعت تاخیر دارد.

مسافر شرکت هواپیمای چابهار افزود: طبق قانون باید پیش از آنکه مسافر وارد فرودگاه شود از بروز تاخیر مسافر را مطلع کنند تا مسافر وارد فرودگاه نشود چون تقریباً ما از ساعت 22 وارد فرودگاه شدیم.

وی ادامه داد: البته ابتدا به ما اعلام شد فعلاً این پرواز ۴ ساعت تاخیر خواهد داشت اما یکی دیگر از متولیان به ما گفت شاید هم تاخیر به 6 ساعت برسد و یعنی حدود ساعت 5.5 امروز صبح انجام شود.

این مسافر مشهد-تهران هواپیمایی چابهار افزود: نارضایتی مسافران این پرواز بدان دلیل است که پیش از این درباره تاخیر پرواز به ما اطلاع رسانی نشده است تا وارد فرودگاه نشویم ما در حال حاضر با خانواده ایم و بچه های ما محلی برای گذراندن زمان تا صبح ندارند.

بنابراین گزارش ایران اکونومیست آماده دریافت توضیحات شرکت هواپیمایی چابهار درباره بروز این تاخیر پروازی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است