روی ویتوریا به جای کیکه ستین در الشباب / بازگشت مربی مشهور پرتغالی به عربستان


روی ویتوریا به جای کیکه ستین در الشباب / بازگشت مربی مشهور پرتغالی به عربستان

روی ویتوریا سرمربی سابق تیم های النصر و اسپارتاک مسکو احتمالا فصل آینده هدایت باشگاه الشباب عربستان را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، الشباب عربستان که فصل گذشته در رده چهارم جدول لیگ عربستان قرار گرفت، قصد دارد سرمربی جدیدی را برای جانشینی ماریوس سومودیکا رومانیایی منصوب کند.

در همین رابطه مدیران باشگاه کیکه سیتین را انتخاب کردند و با او به توافق اولیه رسیدند تا قراردادی را به مدت دو فصل و به مبلغ 3.7 میلیون یورو امضا کنند اما این سرمربی شروط جدیدی را مطرح کرد که باعث شد مدیران الشباب از استخدام او منصرف شوند و مذاکره با روی ویتوریا را آغاز کنند.

روی ویتوریا سرمربی سابق باشگاه النصر عربستان، در حال حاضر هم یکی از گزینه ها برای هدایت تیم ملی مصر است اما شنیده می‌شود به دلیل دریافت پیشنهاد از عربستان، قصد دارد پیشنهاد مصر را رد کند.

به گفته برونو آندراده، روزنامه نگار پرتغالی، روی ویتوریا در حال مذاکره با مسئولان باشگاه الشباب عربستان است تا از ابتدای فصل جدید هدایت این تیم را برعهده بگیرد و به همین خاطر هم در آستانه رد پیشنهاد تیم مصر قرار دارد.

ویتوریا در آخرین تجربه سرمربیگری خود در اسپارتاک مسکو حضور داشت که در ژانویه 2021 هدایت این تیم را بر عهده گرفت و در دسامبر 2021 آنجا را ترک کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی