طرز تهیه شیک شکلات و موز خانگی با بستنی شکلاتی و مغزیجات


طرز تهیه شیک شکلات و موز خانگی با بستنی شکلاتی و مغزیجات

پارسینه: شیک شکلات و موز یکی از انواع نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه و ساده است که می‌توانید به راحتی می‌توانید در خانه به روش کافی شاپی تهیه کنید.

طرز تهیه شیک شکلات و موز خانگی با بستنی شکلاتی و مغزیجات
مخلوط کردن موز با شکلات طعم فوق العاده‌ی را ایجاد می‌کند که بیشتر کسانی که طعم‌های شکلاتی را دوست دارند عاشق مزه این شیک می‌شوند. شما می‌توانید شیک شکلاتی را با بستنی شکلاتی یا وانیلی به دلخواه تهیه کنید، که پیشنهاد می‌شود از بستنی شکلاتی استفاده کنید تا طعم فوق العاده تری داشته باشد. شیک‌ها یکی از نوشیدنی‌های بسیار جذاب در کل دنیا هستند که در فصل تابستان بیشتر محبوب‌تر می‌شود، زیرا یک نوشیدنی خنک می‌باشد و به پایین آمدن دمای بدن می‌شود.
شما می‌توانید این شیک را با موز و یا توت فرنگی تهیه کنید و به دلخواه از مغزیجات دلخواه برای تزیین روی این شیک استفاده کنید. شیک‌ها ها را می‌توانید با بیشتر میوه‌ها و بستنی دلخواه خود در خانه تهیه کنید و فقط لازم است شما به یک مخلوط کن برقی یا گوشتکوب برقی و یا غذاساز دسترسی داشته باشید تا بتوانید یک نوشیدنی کافی شاپی برای پذیرایی یا صرف یک عصرانه خوشمزه در کنار یک کیک کاکائویی داشته باشید.

مواد لازم برای تهیه شیک شکلات و موز خانگی
موز ۲ عدد
شیر ۲ پیمانه
پودر کاکائو ۲ ق چای خوری
شکلات تخته‌ای ۱/۲ بسته
بستنی وانیلی ۲ عدد
بستنی کاکائویی ۲ عدد
مغز بادام یا گردو یا فندق به دلخواه

مرحله اول: آماده سازی
ابتدا برای تهیه این شیک لازم است موز را به صورت یخ زده در بیاورید. برای این کار موز را پوست بگیرید و خرد کنید و داخل یک ظرف دربسته قرار دهید و برای نیم ساعت تا ۱ ساعت داخل فریزر قرار دهید تا منجمد شود.

مرحله دوم: مخلوط کردن مواد
شیر و بستنی وانیلی و پودر کاکائو و شکلات تخته‌ای (می‌توانید از شکلات تخته‌ای سکه‌ای یا معمولی استفاده کنید و منظور از ۱/۲ بسته حدود ۱۰۰ گرم برای است) سپس موز یخ زده را از یخچال خارج کنید و به مواد اضافه کنید و دستگاه را روشن کنید تا مواد مخلوط و یکدست شوند.

مرحله سوم: تهیه شیک شکلات و موز
حالا با کمک قاشق یا اسکوپ از بستنی کاکائویی بردارید و کف لیوان مورد نظر بریزید و بعد شیک یکدست شده را اضافه کنید و در انتها روی شیک مغزیجات دلخواه با برش‌های موز یا شکلات تخته‌ی رنده شده بریزید و این نوشیدنی را خنک سرو کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو