اظهارنظر وزیر ارشاد در مورد سانسورها در شبکه نمایش خانگی


اظهارنظر وزیر ارشاد در مورد سانسورها در شبکه نمایش خانگی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اعتراض برخی از سازندگان اثر در شبکه نمایش خانگی به کوتاه کردن آثارشان گفت: چنین چیزی نبوده است، اگر هم بوده موردی است، مشکل ما این است که مجوز می‌دهیم، اما یک چیز دیگری ساخته...

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: من حامی نمایش خانگی و حامی عزیزانی که در این حوزه کار می‌کنند هستم و با اعمال محدودیت‌های غیرقانونی مخالفم.

محمدمهدی اسماعیلی در گفتگو با ایلنا، درباره اظهارات برخی منتقدان به واگذاری سیاست‌گذاری‌های شبکه نمایش خانگی به صداوسیما، گفت: ما در این زمینه دچار ابهامات قانونی هستیم و ابهامات قانونی باید برطرف شود، به همین دلیل ما اخیراً یک جلسه مفصلی با رئیس سازمان صداوسیما داشتیم که جلسه بسیار خوبی بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: یک پیش‌نویسی را وزارت فرهنگ آماده کرده است و روی این پیش‌نویس صحبت شده است. خدمات نهایی کار انجام می‌شود و هم وزارت فرهنگ و هم سازمان صداوسیما و هم دولت بنایش این است که حوزه تفریحات و مسائل مرتبط با اوقات فراغت مردم به بهترین نحو پر شود و چه اشکالی دارد یک بخشی از این کار را نمایش خانگی انجام دهد.

وی تاکید کرد: من حامی نمایش خانگی و حامی عزیزانی که در این حوزه کار می‌کنند، هستم. مخالف این هستم که ما محدودیت‌های غیرقانونی خدایی نکرده اعمال کنیم البته سازندگان هم باید رعایت کنند.

اسماعیلی بیان کرد: ما باید به یک چارچوب روشن برسیم و فکر می‌کنم این کار نیازمند یک همکاری همه‌جانبه بین ما و نهاد‌های نظارتی، هدایتی و تنظیم‌گر با عزیزان در این حوزه و تهیه‌کنندگان است. ان‌شاالله بتوانیم به وفاقی برسیم تا دیگر از این اخبار منفی در این کار نداشته باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اعتراض برخی از سازندگان اثر در شبکه نمایش خانگی به کوتاه کردن آثارشان گفت: چنین چیزی نبوده است، اگر هم بوده موردی است، مشکل ما این است که مجوز می‌دهیم، اما یک چیز دیگری ساخته می‌شود.

وی تاکید کرد: من معتقدم نمایش خانگی باید تقویت شود، مردم آن را پذیرفته‌اند و چیزی که مردم پذیرفته‌اند را نباید بر هم بزنیم بلکه باید آن را بپذیریم. اگر جایی خطایی وجود دارد جلویش را بگیریم باز هم تکرار می‌کنم من با نمایش خانگی موافق هستم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس