توییتر علیه ایلان ماسک!


توییتر علیه ایلان ماسک!

ایتنا - ​​​​​​​توییتر برای شکایت از ایلان ماسک که از قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خرید این شرکت شبکه اجتماعی پا پس کشیده است، شرکت حقوقی "واچتل، لیپتون، روزن اند کاتز" را استخدام کرد.



بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشت: توییتر قصد دارد اوایل هفته جاری شکایت خود را تنظیم کند. توییتر با استخدام "واچتل"، به وکلایی نظیر بیل ساویت و لئو استراین دسترسی پیدا خواهد کرد که به عنوان رئیس دادگاه دِلاویر عمل می‌کنند که به این پرونده در آنجا رسیدگی خواهد شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، ایلان ماسک از شرکت "کوئین امانوئل اورکوهارت اند سالیوان" کمک می‌گیرد که دفاع موفق در برابر یک ادعای افترا در سال ۲۰۱۹ داشته و نماینده وی در یک پرونده شکایت سهامدار علیه اقدام ماسک برای خصوصی کردن شرکت تسلا در سال ۲۰۱۸ است.

دِلاویر خانه بیش از ده‌ها شرکت سهامی عام آمریکا از جمله توییتر و بیش از ۶۰ درصد از ۵۰۰ شرکت فورچون است. در دادگاه دِلاویر، قضات که کارشناسان حقوقی کسب و کار هستند، به پرونده‌ها بدون هیات منصفه رسیدگی می‌کنند و نمی‌توانند حکم پرداخت خسارت تنبیهی را صادر کنند. بر اساس مبارزات حقوقی قبلی مربوط به پرونده‌های ادغام شرکت‌ها، چنین پرونده‌ای ممکن است چند ماه طول بکشد و اغلب به توافق خارج از دادگاه برای اجتناب از کشمکش بیشتر منجر می‌شود.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و پولدارترین مرد جهان در اظهارنامه رگولاتوری که روز جمعه پس از پایان فعالیت بازار تنظیم شد، اعلام کرد قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خرید توییتر را لغو می‌کند زیرا این شرکت شبکه اجتماعی مفاد متعدد توافق خرید را نقض کرده است. برت تایلور، رئیس هیات مدیره توییتر، در واکنش به این تصمیم اعلام کرد هیات مدیره قصد دارد اقدام حقوقی را برای اجرای این توافق، پیگیری کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، ارزش سهام توییتر در معاملات رسمی با ۵.۱ درصد کاهش، به ۳۶.۸۱ دلار رسید و پس از پایان فعالیت بازار، ۴.۸ دیگر کاهش یافت و به حدود ۳۵ دلار رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر