قنبرزاده: ماجدی دیروز گفت از انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف داده/ فقط در لیست انتخاباتی تاج حضور دارم!


قنبرزاده: ماجدی دیروز گفت از انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف داده/ فقط در لیست انتخاباتی تاج حضور دارم!

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: دیروز آقای ماجدی گفت که انصراف داده. دیگر در جزئیات ثبت نام امروز او نیستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا، منصور قنبرزاده پس از حضور در فدراسیون فوتبال و ثبت‌نام به عنوان نایب رئیس دوم مهدی تاج گفت: من فقط در یک لیست حضور داشتم. من مشاور عالی ماجدی هستم اما دیروز ایشان گفتند که انصراف داده. دیگر در جزئیات ثبت نام امروز او نیستم.

وی در واکنش به این موضوع که ثبت‌نام مهدی تاج ایراد قانونی دارد یا خیر؟ عنوان کرد: اجازه دهید درباره این مسائل مقامات ذیصلاح نظر بدهند. اگر این تفسیر و توضیحات را ما بدهیم ابهام‌آمیز خواهد شد. تاج آدم کم‌تجربه‌ای نیست و نایب‌رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا است و قطعاً قوانین را مطالعه می‌کند. نمی‌توانم اظهارنظری بکنم و مقامات می‌توانند صحبت کنند.
عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که چرا همه در لحظات آخر تصمیم به ثبت‌نام گرفته‌اند؟ گفت: دلیل این موضوع را نمی‌دانم.
قنبرزاده در پاسخ به این پرسش که برخی از نامزدها تاییدیه اعضای مجمع را نگرفتند و کارشان طولانی شده، امکان اینکه فرصت بیشتری برای ثبت‌نام داشته باشند وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: واقعاً اطلاعی ندارم.
وی در پاسخ به این سؤال که تاج می‌تواند فوتبال را به سرمنزل مقصود برساند؟ گفت: هر کسی که مجمع به او اعتماد می‌کند، همه به او کمک کنند. بخشی از سرمنزل مقصود، منابع مالی است. دولت و نظام باید بیایند کمک کنند، همدلی مردم و اهالی فوتبال مهم است، علاوه بر این نظرات متفاوت است و باید به هم احترام بگذاریم، هر کسی هم که مجمع انتخاب کند باید حمایت شود.
عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره این موضوع که یک نکته تاریک در دوران تصدی تاج در فدراسیون فوتبال پرونده ویلموتس بود، گفت: اجازه دهید در این باره اظهارنظر نکنم، یک پرونده قضایی سیکل خودش را دارد و به اندازه کافی درباره آن صحبت شده.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش