ایلان ماسک سکوتش را شکست!


ایلان ماسک سکوتش را شکست!

ایلان ماسک روز دوشنبه تهدید توییتر مبنی بر شکایت از او پس از اقدام وی برای لغو قرارداد خرید ۴۴ میلیارد دلاری را به سخره گرفت.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، ایلان ماسک با انتشار توییتی تهدید توییتر درباره شکایت از او برای لغو قرارداد خرید 44 میلیارد دلاری این شبکه اجتماعی را به سخره گرفت. او در توییتی نوشت که توییتر باید اطلاعات بیشتری را در مورد ربات ها و حساب های جعلی فاش کند.

مجموعه توییت‌های روز دوشنبه اولین پاسخ عمومی رئیس شرکت تسلا از زمان علنی کردن لغو قرارداد تاکنون است. ماسک می گوید توییتر چندین مفاد توافقنامه را نقض کرده است.

اخبار منتشر شده می گویند توییتر قصد دارد از ماسک شکایت و او را مجبور به تکمیل خرید کند. کارشناسان حقوقی می گویند که این شرکت 16 ساله، یک پرونده حقوقی قوی علیه ماسک تشکیل داده، اما می تواند به جای دعوای طولانی دادگاه، مذاکره مجدد یا حل و فصل را انتخاب کند.

سهام توییتر در معاملات پیش از بازار روز دوشنبه حدود 5 درصد کاهش یافت و به 34.85 دلار رسید. این سهام در روز جمعه روی 36.81 دلار بسته شد، که 32 درصد تخفیف نسبت به پیشنهاد 54.20 دلاری ماسک داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)