1200 بسته گوشت گرم به مناسبت دهه امامت و ولایت در بین نیازمندان استان زنجان توزیع می شود


1200 بسته گوشت گرم به مناسبت دهه امامت و ولایت در بین نیازمندان استان زنجان توزیع می شود

به گفته اسلامی، به مناسبت دهه امامت و ولایت و برای دوازدهمین بار متوالی ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم به همت کانون فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در بین نیازمندان استان زنجان توزیع می شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا کمک های مردمی در قالب رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در حال انجام است و در این مرحله نیز به مناسبت دهه امامت و ولایت توزیع گوشت قربانی در دستور کار است.

محسن اسلامی بر ضرورت استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه تاکید کرد و یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

وی ادامه داد: در راستای کمک به نیازمندان طرح مشترک توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد و موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا می شود.

به گفته این مقام مسئول، این طرح در چند مرحله انجام شده است و برای دوازدهمین بار متوالی 1200 بسته گوشت گرم توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در بین نیازمندان توزیع می شود.

پایان پیام/693

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی