چگونه ایموجی گوشی اندروید خود را به شکلک های اختصاصی آیفون تبدیل کنیم؟


چگونه ایموجی گوشی اندروید خود را به شکلک های اختصاصی آیفون تبدیل کنیم؟

همچون اندروید، سیستم عامل iOS نیز دارای شکلک های اموجی اختصاصی است. اگر در حال حاضر یک دستگاه اندرویدی در اختیار دارید بازهم می توانید با استفاده از روش‌های تبدیل ایموجی اندروید به ایفون ، به این شکلک ها دسترسی پیدا کنید و حتی آن ها را برای...

همچون اندروید، سیستم عامل iOS نیز دارای شکلک های اموجی اختصاصی است. اگر در حال حاضر یک دستگاه اندرویدی در اختیار دارید بازهم می توانید با استفاده از روش‌های تبدیل ایموجی اندروید به ایفون ، به این شکلک ها دسترسی پیدا کنید و حتی آن ها را برای مخاطبان خود ارسال نمایید. در این مطلب قصد داریم بهترین برنامه های موجود به منظور استفاده از ایموجی آیفون در اندروید را معرفی کنیم. با شهر سخت افزار همراه باشید.

در گذشته کاربران گوشی های اندرویدی، به منظور به منظور استفاده از ایموجی های آیفون برای اندروید مجبور بودند با طی مراحل سخت و زمان گیر، دستگاه خود را روت کنند؛ اما به تازگی ابزارهایی معرفی شده است که بدون نیاز به روت کردن دستگاه ها، امکان تغییر ایموجی گوشی اندروید به ایفون را فراهم می کند. تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون از طریق نرم‌افزارهای مختلف ممکن شده است.

در این مطلب به معرفی سه مورد از بهترین این ابزارها می پردازیم که به کاربران دستگاه های اندرویدی اجازه می دهند، بدون نیاز به روت کردن دستگاه خود، شکلک های ایموجی آیفون برای گوشی های اندروید را در اختیار داشته باشند.

در حال حاضر بهترین روش در تبدیل ایموجی اندروید به ایفون ، تعویض صفحه کلید و استفاده از یک برنامه غیررسمی در این بخش است. می توان در سرویس Play Store، انبوهی از برنامه های فعال در این جوزه را یافت و همین موضوع سبب شده است انتخاب یک برنامه کارآمد و قدرتمند برای استفاده از ایموجی آیفون در اندروید کاری سخت و دشوار باشد.

برای آن دسته کاربرانی که با انتخاب بهترین برنامه در این حوزه مشکل دارند، این مطلب شهر سخت افزار می تواند بسیار عالی باشد و به آن ها در صرفه جویی زمان کمک کند.

پیش از بررسی این برنامه هایی برای استفاده ایموجی های آیفون برای اندروید باید توجه داشت که میزان دسترسی به این اموجی ها به برنامه ای که در حال استفاده از آن هستید وابسته است. به عبارت دیگر، اگر در برنامه ای نتوانستید از اموجی های سیستم عامل iOS استفاده کنید، بدانید که آن برنامه، قابلیت پشتیبانی از آن ها را در اختیار ندارد.

برنامه Emoji Keyboard

چگونه ایموجی گوشی اندروید خود را به شکلک های اختصاصی آیفون تبدیل کنیم؟

این برنامه تغییر ایموجی گوشی اندروید به ایفون دارای انبوهی از شکلک های مختلف، از جمله اموجی های سیستم عامل iOS است؛ که کاربران می توانند آن را برای مخاطبان خود ارسال کنند.

از میان دیگر قابلیت های عالی برنامه Emoji Keyboard می توان به امکان شخصی سازی ظاهر آن اشاره کرد. کاربران می توانند علاوه بر Theme، ابعاد کلیدهای صفحه کلید را هم به سلیقه خود تغییر دهند تا در هنگام استفاده از آن و شکلک های موجود در آن، احساس راحتی کنند.

این برنامه را برای تبدیل ایموجی آیفون برای گوشی های اندروید می توانید از طریق این لینک برای دستگاه خود دانلود کنید. با ادامه مطلب در شهر سخت افزار همراه باشید.

برنامه iMore Emoji Keyboard

چگونه ایموجی گوشی اندروید خود را به شکلک های اختصاصی آیفون تبدیل کنیم؟

برنامه iMore Emoji Keyboard، قابلیت تبدیل ایموجی اندروید به ایفون را دارد. در اصل باید گفت که رابط کاربری این برنامه بسیار زیبا طراحی شده است و نمی توان از این نظر نقدی به آن وارد کرد. این برنامه تمامی قابلیت های پایه و موردنیاز کاربران از یک صفحه کلید مجازی را در اختیار آن ها می گذارد. علاوه بر این، امکان ارسال اموجی های خاص و حتی فایل های GIF نیز توسط آن وجود دارد.

در کنار این قابلیت ها، برنامه iMore Emoji می تواند از انبوهی از Theme ها نیز پشتیبانی کند که به صورت جداگانه از طریق سرویس Play Store در دسترس هستند. به عنوان مثال یکی از بهترین این Theme ها، Phone X keyboard نام دارد که سبب می شود برنامه iMore Emoji، دقیقاً صفحه کلیدی با ظاهر گوشی های آیفون را فراهم کند.

در کل باید گفت استفاده از این برنامه برای استفاده از ایموجی آیفون در اندروید می تواند بسیار لذت بخش باشد. این برنامه از طریق این لینک قابل دریافت است.

برنامه Kika Keyboard

چگونه ایموجی گوشی اندروید خود را به شکلک های اختصاصی آیفون تبدیل کنیم؟

برنامه Kika Keyboard، تنها ایموجی های آیفون برای اندروید را در خود جای نداده است؛ بلکه انبوهی از شکلک های دیگر را هم در دسترس کاربران قرار می دهد. با توجه به این موضوع باید گفت اگر به صفحه کلیدی نیاز دارید که انبوهی از شکلک های اموجی مختلف را در خود جای داده و به قابلیت های فراوانی مجهز است، می توانید از این برنامه برای تغییر ایموجی گوشی اندروید به ایفون استفاده کنید.

می توان در این برنامه صفحه کلید ایموجی آیفون برای گوشی های اندروید ، قابلیت های مهمی نظیر ارسال فایل های GIF، ارسال استیکر، لغزش انگشت برای تایپ سریع متون، سیستم تصحیح خودکار کلمات و انبوهی از دیگر قابلیت ها را در اختیار داشت. این قابلیت ها سبب شده است که تجربه استفاده از این برنامه نسبت به بسیاری از دیگر برنامه ها، که شکلک های اموجی گوشی های آیفون را در خود جای داده اند بهتر باشد.

این برنامه را می توانید از طریق این لینک برای دستگاه خود دانلود کنید.

تبدیل ایموجی شیائومی به ایفون

تبدیل ایموجی اندروید به ایفون بدون برنامه در گوشی‌های شیائومی تنها با یک تغییر کوچک ممکن شده است. برای استفاده از ایموجی آیفون در اندروید گوشی شیائومی خود مراحل زیر را طی کنید.

به Setting بروید و روی گزینه General Setting کلیک کنید. Region را لمس کنید و آن را روی India قرار دهید.

بعد از انتخاب هند به عنوان منطقه گوشی خود، به فروشگاه Xiaomi Themes بروید و عبارت «iOS 14 emoji» یا «iOS v14 emoji» را جستجو کنید.

بعد از یافتن iOS 14 emoji روی Free بزنید تا دانلود آغاز شود. بعد از نصب این فونت قادر خواهید بود از ایموجی‌ های آیفون برای اندروید استفاده کنید.

جمع‌بندی
باید گفت در سیستم عامل اندروید تبدیل ایموجی اندروید به ایفون کار سخت و دشواری نیست و تنها باید یک برنامه صفحه کلید مناسب که دارای مجموعه کاملی از شکلک ها است را انتخاب و بر روی دستگاه  نصب کرد.

در حال حاضر می توان انبوهی از برنامه های استفاده از ایموجی آیفون در اندروید را یافت که مدعی هستند توانایی اضافه کردن صفحه کلید و شکلک های سیستم عامل iOS به دستگاه های اندرویدی را دارند. اما باید توجه داشت که عموم آن ها دارای عملکرد ضعیفی هستند و نمی توانند این قابلیت ها را فراهم کنند. همچنین بخش قابل توجهی از این برنامه های تغییر ایموجی گوشی اندروید به ایفون نیز هم اکنون توسط سازندگان خود پشتیبانی نمی شوند.

با توجه به این موضوع به کاربرانی که به شکلک های اموجی آیفون علاقه مند هستند توصیه می کنیم از یکی از موارد بالا برای دسترسی به ایموجی آیفون برای گوشی های اندروید استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان