فیلم در حال اکران پیتوک با نقش آفرینی مهتاب کرامتی!


فیلم در حال اکران پیتوک با نقش آفرینی مهتاب کرامتی!

مهتاب کرامتی با انتشار فیلمی در پیج اینستاگرامش نوشت: پیتوک به کارگردانی سید مجید صالحی و تهیه‌کنندگی سید محمد قاضی هم اینک در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است. در این فیلم که در ژانر نوآر کار شده مهتاب کرامتی، هادی...

مهتاب کرامتی با انتشار فیلمی در پیج اینستاگرامش نوشت: پیتوک به کارگردانی سید مجید صالحی و تهیه‌کنندگی سید محمد قاضی هم اینک در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است. در این فیلم که در ژانر نوآر کار شده مهتاب کرامتی، هادی حجازی‌فر، احسان بذلی، حسن پورشیرازی، الناز حبیبی، شاهرخ فروتنیان، شیرین آقا کاشی، هادی عطایی، روناک قاسمی، ترمه فرح‌مرزی و یزدان کوکبی‌صبا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم در حال اکران پیتوک با نقش آفرینی مهتاب کرامتی!

مهتاب کرامتی (زاده ۲۵ مهر ۱۳۴۹ در تهران) بازیگر، تهیه‌کنندهٔ فیلم، کنشگر حقوق کودکان-زنان و مدیر هنری اهل ایران است. وی از ۱۰ شهریور ۱۳۸۵ سفیر حسن نیّت و صلحِ یونیسف است.

فیلم در حال اکران پیتوک با نقش آفرینی مهتاب کرامتی!

مهتاب کرامتی دانش‌آموختهٔ میکروبیولوژی و دوره‌دیدهٔ بازیگری در سال ۱۳۷۵ نزد امین تارخ است. او از ۱۳۷۶ با بازی در مردان آنجلس در نقش بانو هلن به همراه جعفر دهقان در نقش ماکسیمیلیانوس به تلویزیون رفت و شناخته شد، مردی از جنس بلور (۱۳۷۷) نخستین حضورش در سینما بود و در ۱۳۸۱–۱۳۸۰ در نمایش‌هایی به کارگردانی مجید جعفری بازی کرد. کرامتی نقش اصلی زن را در شماری فیلم‌های درام و تاریخی بازی کرده‌است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید