گوشی ریلمی GT 2 Master Explorer معرفی شد؛ رقیب ترسناک پرچمداران با قیمت عالی


گوشی ریلمی GT 2 Master Explorer معرفی شد؛ رقیب ترسناک پرچمداران با قیمت عالی

ریلمی از پرچم‌دار قدرتمند خود به نام GT 2 Master Explorer رونمایی کرد. این گوشی به نمایشگر بزرگ AMOLED و تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 مجهز است.شرکت ریلمی از گوشی مورد انتظار خود به نام Master Explorer GT 2 در چین رونمایی کرد. در طول هفته‌های اخیر،...

ریلمی از پرچم‌دار قدرتمند خود به نام GT 2 Master Explorer رونمایی کرد. این گوشی به نمایشگر بزرگ AMOLED و تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 مجهز است.

شرکت ریلمی از گوشی مورد انتظار خود به نام Master Explorer GT 2 در چین رونمایی کرد. در طول هفته‌های اخیر، چندین برند از گوشی‌های پرچم‌دار خود با تجهیز به پردازنده جدید اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 رونمایی کرده‌اند. اکنون نوبت به مستر اکسپلورر جی تی 2 رسیده که به عنوان اولین گوشی شرکت Realme، به قوی‌ترین تراشه ساخت کوالکام مجهز شود.

این دستگاه دارای ویژگی‌هایی چشم‌گیر نظیر طراحی جذاب، نمایشگر 120 هرتزی AMOLED، رم LPDDR5X و سیستم جدید خنک‌کننده است. هم‌چنین این اولین گوشی ساخت ریلمی محسوب می‌شود که از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کند.

طراحی ریلمی GT 2 Master Explorer

گوشی ریلمی GT 2 Master Explorer معرفی شد؛ رقیب ترسناک پرچمداران با قیمت عالیگوشی ریلمی GT 2 Master Explorer معرفی شد؛ رقیب ترسناک پرچمداران با قیمت عالی

گوشی‌های سری مستر ادیشن ریلمی، به طراحی‌ خاص خود شناخته می‌شوند و ریلمی جی تو 2 ME نیز با پوششی از چرم ساده با بدنه فلزی که تا لبه‌ها امتداد دارد، طراحی شده است. در قاب جلو، نمایشگر AMOLED دستگاه نیز دارای یک حفره پانچ مرکزی و حاشیه‌های باریک است. این صفحه‌نمایش با لایه‌ای از گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. این دستگاه دارای ابعاد 161.3×74.2، ضخامت 8.2 میلی‌متر و وزن 199 گرم است.

مشخصات

صفحه‌نمایش استفاده شده در GT 2 Master Explorer ریلمی، از نوع AMOLED با ابعاد 6.7 اینچ و وضوح 2400×1080 پیکسل با بهره‌گیری از رنگ‌های 10 بیتی، نرخ نوسازی 120 هرتز، 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 و پشتیبانی از فناوری +HDR10 است. هم‌چنین این گوشی از اسکنر اثر انگشت نمایشگر با استفاده از تراشه مستقل X7 برای درج فریم با تاخیر بسیار کم استفاده می‌کند.

پرچم‌دار جدید ریلمی از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، برای تضمین قدرت حداکثری سخت‌افزار خود بهره برده است. علاوه بر افزایش سرعت، رم LPPDR5X این گوشی تا 20% انرژی کم‌تری را در مقایسه با نسل قبلی مصرف می‌کند. این دستگاه هم‌چنین از حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 استفاده می‌کند و دارای سیستم خنک‌کننده مایع با محفظه بخار دوگانه برای کاهش حرارت داخلی است.

گوشی ریلمی GT 2 Master Explorer معرفی شد؛ رقیب ترسناک پرچمداران با قیمت عالیگوشی ریلمی GT 2 Master Explorer معرفی شد؛ رقیب ترسناک پرچمداران با قیمت عالی

دو گوشی جدید دیگر این شرکت چینی به نام‌های Realme GT Neo 3 و ریلمی Q5 که در سال جاری وارد بازار شدند، به ترتیب از شارژهایی با توان 150 و 80 وات پشتیبانی می‌کنند. اکنون، پرچم‌دار ریلمی نیز از فناوری شارژ سریع 100 واتی نیرو می‌گیرد و به گفته سازنده، شارژر 100 واتی GaN (نیترید گالیوم) که به همراه این دستگاه ارائه شده، می‌تواند GT 2 Master Explorer را تنها در عرض 25 دقیقه از 0 تا 100% شارژ کند.

در بخش دوربین، ریلمی جی تی 2 مستر اکسپلورر به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در قاب جلو مجهز شده است. هم‌چنین در مجموعه دوربین‌های پشتی، یک سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی با لرزشگیر اپتیکال OIS، یک لنز 50 مگاپیکسلی فوق‌عریض با میدان دید 150 درجه و یک لنز میکروسکوپی 2 مگاپیکسلی با بزرگنمایی تا 40 برابر تعبیه شده است.

گوشی Realme GT 2 Master Explorer بر پایه اندروید 12 و رابط کاربری Realme UI 3.0 اجرا می‌شود و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت دوسیم، وای فای نسل 6E، اتصال 5G، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

قیمت ریلمی جی تی ۲ مستر اکسپلورر

این گوشی در سه نسخه عرضه می‌شود که شامل ترکیب رم و حافظه داخلی 8+128 گیگابایت، 8+256 گیگابایت و در نهایت 12+256 گیگابایت خواهد بود. قیمت این پرچم‌دار در نسخه‌های فوق به ترتیب 519، 564 و 593 دلار خواهد بود و در رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و سفید، از تاریخ 19 جولای قابل انتخاب و سفارش است.

منبع :Gizmochina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک