طرز تهیه 3 صبحانه لاکچری و خوشمزه که طعمی شگفت انگیز دارند!


صبحانه معمولاً نقش بسیار مهمی در شادابی و قوای جسم در طول روز دارد. البته این مورد منوط به این است که بتوانید یک وعده غذایی کامل و مفید را در صبحانه میل کنید و صرفاً به نحوه درست کردن املت و میل کردن چند لقمه بسنده نکنید. شاید بعد از چند روز شما...

صبحانه معمولاً نقش بسیار مهمی در شادابی و قوای جسم در طول روز دارد. البته این مورد منوط به این است که بتوانید یک وعده غذایی کامل و مفید را در صبحانه میل کنید و صرفاً به نحوه درست کردن املت و میل کردن چند لقمه بسنده نکنید. شاید بعد از چند روز شما هم با سوال صبحانه چی بخورم مواجه شوید. سوالی که پاسخ به آن سخت نیست ولی نیاز به یک لیست منظم به همراه دستور پخت آن دارد. در این مقاله قصد داریم به شما چند صبحانه خوشمزه و لاکچری را معرفی کنیم تا طعم جدیدی را برای شروع هر صبح شما ایجاد کرده باشیم.

املت فنجانی خوشمزه و لذیذ

طرز تهیه 3 صبحانه لاکچری و خوشمزه که طعمی شگفت انگیز دارند!

برای تهیه این صبحانه لذیذ شما باید توجه داشته باشید که مایکروویو حتما لازم خواهد بود. البته قابلمه نیز برای پخت آن می‌تواند مناسب باشد به شرطی که بتوانید یک مینی مایکروویو خانگی ایجاد کنید که البته کار کمی سخت است. مواد زیر را باید جهت آماده سازی این صبحانه لاکچری و خوشمزه تهیه کنید:

  1. ۱۵۰ گرم کالباس
  2. دو عدد تخم مرغ
  3. ۲۰۰ گرم قارچ
  4. ۱۰۰ گرم پنیر پیتزا
  5. نمک و فلفل به مقدار کافی

ابتدا باید کالباس ها را با خوبی خرد کنید و به همراه قارچ کمی تفت دهید. سپس تخم مرغ ها را درون یک فنجان بریزید و هم بزنید و بعد از آن مخلوط قارچ و کالباس را درون آن بریزید. مواد را درون فنجان های خود هم بزنید و بعد از اینکه یکدست شد پنیر پیتزا را به آن اضافه نمایید. برای ۶ دقیقه فنجان ها را در مایکروویو بگذارید تا این املت خوشمزه آماده شود. این مدت زمان برای آماده سازی در قابلمه تا ۱۵ دقیقه نیز طول خواهد کشید.

املت پنیر و اسفناج لاکچری

طرز تهیه 3 صبحانه لاکچری و خوشمزه که طعمی شگفت انگیز دارند!

دیگر غذایی که می تواند گزینه ای خوشمزه و جذاب برای وعده صبحانه باشد املت اسفناج و پنیر است. در این غذا مواد اولیه زیر نیاز می باشد:

  1. ۲۰۰ گرم پنیر
  2. به مقدار کافی جعفری
  3. یک قاشق غذاخوری پودر پیاز و سیر
  4. نصف پیمانه اسفناج
  5. ۲ عدد تخم مرغ
  6. به مقدار کافی نمک و فلفل

برای آماده سازی این صبحانه لاکچری و خوشمزه باید اسفناج ها را به خوبی خرد کنید و سپس آن ها را تفت دهید تا آب آن کشیده شود. حال آن ها را در یک ظرف بگذارید تا خنک شود. ظرف را با کمی روغن چرب کنید و درون فر بگذارید تا داغ شود. اسفناج های سرد شده را کف ظرف فر بریزید و سپس یک لایه پنیر پیتزا روی آن قرار دهید. پودر پیاز و سیر را نیز به محتویات ظرف اضافه نمایید. تخم مرغ را در یک ظرف دیگر بشکنید و به همراه جعفری و فلفل سیاه هم بزنید تا یکدست گردد. ترکیب خود را روی پنیر ها بریزید و ظرف را درون فر بگذارید. نیم ساعت زمان در دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد برای پختن کامل این صبحانه مقوی لازم است.

صبحانه تست کالباس و پنیر

طرز تهیه 3 صبحانه لاکچری و خوشمزه که طعمی شگفت انگیز دارند!

برای تهیه این صبحانه خوشمزه مواد زیر نیاز است:

  1. هویج پخته شده ۱ قاشق سوپ خوری
  2. یک عدد سیب زمینی پخته
  3. یک قاشق پنیر پیتزا
  4. ۲ عدد ورق کالباس
  5. نان تست
  6. یک عدد تخم مرغ

ابتدا مواد اولیه مانند تخم مرغ، سیب زمینی و هویج را به خوبی مخلوط کنید و نمک و فلفل را به آن بیافزایید. روی نان تست یک ورق کالباس بگذارید و از مخلوط ایجاد شده کمی روی آن بریزید و ورقه دیگر کالباس را نیز روی آن قرار دهید. نان تست را روی مواد بگذارید و به وسیله ساندویچ ساز برای پنج دقیقه این ساندویچ لذیذ را برای صبحانه آماده کنید.

در لیست بالا سه صبحانه خوشمزه معرفی شد که مطمئنا امتحان هر کدام از آن ها تجربه ای جذاب و متفاوت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگر می خواهید با انواع صبحانه آمریکایی، لاکچری و خوشمزه و طرز تهیه کیک یخچالی آشنا شوید، بخش آموزش آشپزی مجله اسنپ اکسپرس می تواند مرجع مناسب و کاملی باشد تا در کنار یادگیری مرحله به مرحله هر غذا، لیست غذا هایی که برای هر وعده آماده می کنید را افزایش دهید تا بتوانید در هر وعده یک طعم جدید را امتحان نمایید. در پایان شما بگویید لاکچری ترین صبحانه ای که تاکنون میل کرده اید چه بوده است؟

منبع: https://mag.snapp.express/9-breakfast-ideas/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه