اسدبیگی: می‌خواهیم جزو 4 تیم اول جدول لیگ برتر باشیم/ از بازی در ذوب‌آهن حس خوبی دارم


اسدبیگی: می‌خواهیم جزو 4 تیم اول جدول لیگ برتر باشیم/ از بازی در ذوب‌آهن حس خوبی دارم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، هدف شاگردان مهدی تارتار در فصل جدید قرار گرفتن در بین چهار تیم اول جدول رده‌بندی لیگ برتر است.

سینا اسدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تمدید قراردادش با ذوب‌آهن اظهار داشت: من زمان مربیگری مجتبی حسینی به این تیم آمدم و بعداً کار کردن با مهدی تارتار را هم تجربه کردم. در این مدت روزهای خوبی را در ذوب‌آهن پشت سر گذاشتم و از بازی در این تیم حس خوبی دارم. من از بچگی دوست داشتم در سپاهان یا ذوب‌آهن بازی کنم و در نهایت هم به این هدفم رسیدم. حالا هم قراردادم را تمدید کردم و امیدوارم فصل خوبی را پشت سر بگذارم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا ذوب‌آهن می‌تواند بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیرد؟»، خاطرنشان کرد: پارسال تغییرات زیادی در تیم ما رخ داد، ولی امسال اکثر نفرات حفظ شدند و بازیکنان جدید هم خیلی زود می‌توانند خودشان را با شرایط تیم وفق بدهند. ما امسال تیم خوبی داریم و تمام هدف‌مان این است که در بین چهار تیم اول قرار بگیریم هر چند که می‌دانیم رقابت با تیم‌های متمول سخت است.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خاتمه تصریح کرد: شش هفت تیم در لیگ برتر بسیار زیاد هزینه می‌کنند و بهترین بازیکن‌ها را از تیم‌های دیگر به خدمت می‌گیرند. رقابت با این تیم‌ها واقعاً سخت است، ولی شرایط تیم ملی هم از لحاظ مالی و فنی بهتر شده و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | متلک یک دختر بچه به حامد آهنگی؛ مردم از خنده منفجر شدند