ملوان کاملا باب میل من است / یحیی‌زاده: مازیار زارع برادر بزرگتر ماست


ملوان کاملا باب میل من است  / یحیی‌زاده: مازیار زارع برادر بزرگتر ماست

وینگر ملوان می گوید خیلی از بازیکنان برای حضور در این تیم ابزار علاقه می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، ملوان یکی از تیم های صعود کننده از لیگ یک به لیگ برتر بود. قوی های سپید انزلی انگیزه های زیادی برای لیگ امسال دارند. امیرحسین یحیی زاده وینگر این تیم در مورد شرایط تیمشان گفت: حس و حال ما بعد از صعود وصف ناشدنی است واقعا حس شیرینی بود. خستگی یک فصل از تنمان بیرون رفت. بعد از استراحت کوتاهی که داشتیم تمرینات از یکشنبه شروع شد و تازه کار اصلی ما شروع شده.

او در عملکرد ملوان مورد نقل و انتقالات ادامه داد: خدا را شکر با توجه به سبقه و عقبه ملوان و شخصیتی که از گذشته این تیم داشت در نقل و انتقالات بسیاری از بازیکنان برای حضور در ملوان ابراز علاقه می کنند. کادر فنی هم با حساسیت در حال رصد گزینه های موجود است. امیدوارم که بتوانیم دل مردم و هواداران ملوان را شاد کنیم.

یحیی زاده که در سال های اخیر در تیم ها شمالی توپ زده در این باره گفت: در اکثر تیم های شمالی بودم اما هیچ جا به اندازه ملوان باب دل و میلم نبود. اینجا هم آرامش دارم و هم به پیشرفت فوتبالی ام کمک کرد. امیدوارم من هم بتوانم مثمر ثمر باشم.

هافبک ملوان در مورد اینکه چه برنامه ای برای حفظ تیمشان در لیگ دارند، عنوان کرد: شک‌ نکنید امسال سال متفاوتی خواهد بود؛ با اندوخته و تجربه از سال های قبل آمدیم و مطمئن باشید اصلا به این موضوع که خدایی نکرده آسانسوری عمل کنیم فکر نمی‌کنیم و به فکر بهترین رتبه هستیم.

یحیی زاده در پایان گفت: از همه دست اندرکاران محترم و دلسوزان باشگاه، مهندس پور شمس، مهندس شرف الدینی، آقای نوری و آقا مازیار که واقعا ما ایشان را بیشتر به چشم برادر بزرگتر می بینیم تا مربی؛ او دلسوزانه پا به پای ما زحمت می کشد و امیدوارم به بهترین نحو ثمره زحماتشان را ببینند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی