خشم لیورپولی‌ها از نونیز؛ تیمو ورنرِ اروگوئه‌ای هستی


خشم لیورپولی‌ها از نونیز؛ تیمو ورنرِ اروگوئه‌ای هستی

داروین نونیز، خرید بزرگ تابستانی لیورپول، به خاطر از دست دادن یک موقعیت صد در صد در مقابل منچستریونایتد با انتقاد شدید هواداران مرسی‌ساید روبرو شد.

به گزارش "ورزش سه"، داروین نونیز، خرید بزرگ لیورپول در نقل و انتقالات تابستانی، امروز در دیدار این تیم مقابل منچستریونایتد، که با شکست 4-0 به پایان رسید، عملکرد جالب توجهی نداشت. او در پنج دقیقه انتهای مسابقه یک موقعیت گلزنی صد در صدی را هم از دست داد تا با انتقاد شدید هواداران مرسی‌ساید مواجه شود.

خشم لیورپولی‌ها از نونیز؛ تیمو ورنرِ اروگوئه‌ای هستی

با اینکه یک بازی دوستانه در دوران پیش‌فصل محک خوبی برای اظهارنظر درباره یک بازیکن نیست اما بخشی از هواداران لیورپول بعد از تماشای عملکرد داروین نونیز در بازی امروز، انتقادات تندی به او وارد کردند.

در دیدار لیورپول و یونایتد در شهر بانکوک، نونیز در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی به میدان رفت. او اولین دیدار رسمی خود با پیراهن لیورپول را انجام می‌داد. ستاره سابق بنفیکا که امسال تابستان به لیورپول منتقل شده در حوالی دقیقه 60 وارد زمین شد و مشخص بود که قصد دارد خودش را به هواداران نشان بدهد.

اما از بخت بد داروین نونیز، او نتوانست گلی به ثمر برساند. از این بدتر اینکه او در پنج دقیقه پایانی یک موقعیت گلزنی صد در صدی را از دست داد تا با خشم هواداران مواجه شود.

خشم لیورپولی‌ها از نونیز؛ تیمو ورنرِ اروگوئه‌ای هستیداروین نونیز، مهاجمی 100 میلیون یورویی که از اینجا گل نمی‌زند
خشم لیورپولی‌ها از نونیز؛ تیمو ورنرِ اروگوئه‌ای هستیاین عکس داروین نونیز هدیه‌ای است به هواداران تیمهای رقیب
خشم لیورپولی‌ها از نونیز؛ تیمو ورنرِ اروگوئه‌ای هستیداروین نونیز، تیمو ورنرِ اروگوئه‌ای

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس