گوشی آیفون را چگونه بازنشانی کنیم؟


گوشی آیفون را چگونه بازنشانی کنیم؟

در این مطلب به شما چگونگی تنظیم مجددا گوشی‌ آیفون را آموزش می‌دهیم.

گاهی اوقات، کاربران اپل قصد فروش گوشی، تعمییر آن یا ارتقا به نسخه بالاتر برای عملکرد بهتر را دارند که در این مواقع بهتر است اطلاعات شخصی خود را وارد کامپیوتر یا رم کرده سپس تلفن همراه خود را بازنشانی کنند.

به گزارش سایت digitaltrends، با بازنشانی، کاربران یک گوشی همراه کاملا جدید دارند. پیش از انجام این کار کاربران باید گزینه Find my iPhone را خاموش کرده و از نسخه فعلی خود پشتیانی کنند . در ادامه به شما نحوه بازنشانی گوشی آیفون را آموزش می‌دهیم.

ابتدا به تنظیمات رفته سپس گزینه انتقال یا تنظیم مجدد تلفن همراه را انتخاب کنید در این مرحله بر روی گزینه Erase all content and settings و سپس ادامه ضربه بزنید. رمز عبور خود را وارد کنید. پس از انجام این مراحل، تلفن همراه سعی می‌کند در فضای ابری نسخه پشتیبان تهیه کند. اگر کار کرد، به شما اجازه ادامه دادن و تنظیم مجدد را می‌دهد.

گوشی آیفون را چگونه بازنشانی کنیم؟

پس از تکمیل فرآیند، بررسی کنید که تلفن به تنظیمات کارخانه اصلی خود بازیابی شده است. اگر این کار به درستی انجام شود، یک بار دیگر «دستیار راه‌اندازی iOS» را مشاهده خواهید کرد.

بازنشانی قابلیت‌های آیفون

در ادامه این مطلب به شما توضیح داده می‌شود که بازنشانی سایر گزینه‌ها چه کاری انجام می‌دهند تا با توجه به نیاز خود قابلیت تلفن را تنظیم مجدد کنید.

بازنشانی دیکشنری صفحه کلید

بازنشانی دیکشنری صفحه کلید یک راه حل ساده برای تصحیح خودکار خرابی‌ها و شامل پاک کردن تاریخچه فرهنگ لغت صفحه کلید است. سیستم تصحیح خودکار آیفون گاهی اوقات یک جمله یا کلمه‌ای را به اشتباه تایپ می‌کند پس از بازنشانی برنامه این مشکل برطرف می‌شود.

گوشی آیفون را چگونه بازنشانی کنیم؟

تنظیم مجدد طرح صفحه اصلی

اگر می‌خواهید به پیش فرض کارخانه‌ای صفحه اصلی آیفون خود بازگردید، این گزینه عالی است. بسیاری از کاربران برای تغییر در صفحه اصلی و زیبایی آن را مجددا تنظیم می‌کنند.

بیشتر بخوانید

نحوه تمیز کردن پورت شارژر آیفون و آیپد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان