برگزاری نشست ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو/ جریمه برای فدراسیونها و ورزشکارانی که سکونت خارج از اردو را اعلام نکنند


برگزاری نشست ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو/ جریمه برای فدراسیونها و ورزشکارانی که سکونت خارج از اردو را اعلام نکنند

نهمین نشست ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو به ریاست کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نهمین نشست ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک و با حضور اعضا به ریاست محمود خسروی وفا برگزار شد.

در این نشست مصوب شد به منظور حمایت از ورزشکاران شانس کسب مدال طلا، حداقل یک اعزام در سال برای آنها در نظر گرفته و برای ورزشکاران شانس نقره و برنز هم فدراسیون ها بررسی کنند و برای اردوهای غیرمتمرکز پیشنهاد دهند.

همچنین تاکید شد که تنها اعزام هایی مورد حمایت کمیته خواهند بود که تاییدیه شورای برون مرزی کمیته ملی پارالمپیک را اخذ کرده باشند.

در ادامه مقرر گردید حمایت از اردوهای تیم های ملی "ب" در رشته هایی که شانس کسب مدال طلا برای بازی های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ را دارند، در دستور کار قرار گیرد.

با توجه به حساسیت مساله دوپینگ و رصد مامورین بین المللی ضد دوپینگ، مصوب شد ابلاغیه ای به کلیه فدراسیون ها ارسال شود تا بر اساس آن ورزشکاران، سکونت خارج از اردوی خود را که به هر دلیلی همانند مرخصی و ... اتفاق می افتد، اطلاع دهند تا به اطلاع سیستم بین المللی برسد. در غیر این صورت هم ورزشکار و هم فدراسیون ذیربط با اخطار، جریمه نقدی و در نهایت محرومیت مواجه خواهند شد. در این موضوع، ابتدا فدراسیون ها مسئولند و سپس خود ورزشکار که هر دو جریمه نقدی خواهند شد.

در پایان تاکید شد نشست های جداگانه برای بررسی شرایط تغذیه، روان شناسی و ماساژ ورزشکاران برگزار و آموزشهای لازم برای آنها در نظر گرفته شود.

در این نشست، فدراسیون های تکواندو و قایقرانی غایب بودند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول