دستور تشکیل ستاد حمایت از حرکتهای جهادی در استانها صادر شد


دستور تشکیل ستاد حمایت از حرکتهای جهادی در استانها صادر شد

بنا به پیشنهاد دبیر شورایعالی جهاد سازندگی، معاون اول رئیس جمهور طی بخشنامه ای دستور تشکیل ستاد حمایت از حرکتهای جهادی را به وزارتخانه ها و استانداری‌ها ابلاغ کرد.

دستور تشکیل ستاد حمایت از حرکتهای جهادی در استانها صادر شد

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از شورایعالی جهاد سازندگی، باتوجه به گسترش فعالیتهای گروههای جهادی و عزیمت اقشار مختلف بخصوص جوانان جهت خدمت رسانی در اقصی نقاط روستایی و دور افتاده کشور و لزوم برنامه ریزی و ساماندهی حرکتهای جهادی و ترویج روحیه جهادی و همچنین نیاز به حمایت کلیه بخشهای دولت از این حرکتها، با پیشنهاد سید امیرحسین مدنی دبیر شورایعالی جهاد سازندگی، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور طی بخشنامه ای دستور تشکیل ستاد حمایت از حرکتهای جهادی و جلسات آن را به وزارتخانه ها، استانداری‌ها و سازمان های متولی ابلاغ کرد.

در این بخشنامه استانداران موظف شدند با تشکیل جلسات ستاد حمایت از حرکتهای جهادی، به ریاست استاندار و حضور دستگاههای ذیربط استان، بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی و نمایندگان گروههای جهادی و مردمی، مصوبات خود را به دبیرخانه شورایعالی جهاد سازندگی ارسال کنند.

همچنین ستادهای حمایت از حرکت های جهادی در وزارتخانه به ریاست وزیر و دبیری نماینده شورایعالی جهاد سازندگی و همچنین مشارکت بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی و نمایندگان گروههای جهادی و مردمی به نیازسنجی، پشتیبانی، هماهنگی و برنامه ریزی برای حرکتهای جهادی بپردازند.

در این بخشنامه از خبرگزاری ها و صداو سیما نیز خواسته شد به دعوت به اردوهای جهادی و تبیین اقدامات صورت گرفته در گروههای جهادی بپردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022