قرنطینه بازیکنان واکسینه نشده در قطر


قرنطینه بازیکنان واکسینه نشده در قطر

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در همین رابطه رسما اعلام شد که شرایط ورود به قطر قرنطینه کردن به مدت پنج روز در هتل است. این درحالی است که اخیرا باشگاه چلسی هم اعلام کرده که انگولو کانته و روبن لوفتوس چیک تور پیش فصل خود به ایالات متحده را به دلیل نزدن...

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در همین رابطه رسما اعلام شد که شرایط ورود به قطر قرنطینه کردن به مدت پنج روز در هتل است. این درحالی است که اخیرا باشگاه چلسی هم اعلام کرده که انگولو کانته و روبن لوفتوس چیک تور پیش فصل خود به ایالات متحده را به دلیل نزدن واکسن کرونا از دست خواهند داد و باشگاه کریستال پالاس مجبور شد چند بازیکن را از تور خود حذف کند

. کانته یکی از ستارگان قهرمانی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ بود و می‌تواند نقش مهمی در دفاع از عنوان قهرمانی فرانسه داشته باشد، در حالی که لوفتوس چیک نیز عضو تیم انگلیس بود که در دوره قبل جام جهانی به نیمه‌نهایی رسید. بنابراین افرادی مانند لوفتوس چیک یا کانته باید 5 روز را در قطر، قرنطینه شوند.

بازیکنان واکسینه نشده که برای جام جهانی در قطر انتخاب می‌شوند باید بتوانند قبل از اولین بازی‌های کشورشان قرنطینه خود را در آن‌جا کامل کنند در غیر این صورت بازی اول تیم ملی کشورشان را از دست می‌دهند.

فیفا در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای معافیت بازیکنان یا هواداران دارای بلیت مسابقات از قرنطینه دارد یا خیر؟ اعلام کرد: همه افراد و هواداران باید توصیه‌های مقامات قطری و آخرین دستورالعمل‌های وزارت بهداشت عمومی را رعایت کنند. با نزدیک شدن به جام جهانی، اطلاعات کامل در مورد اقدامات ایمنی کرونا به همه گروه‌ها اطلاع داده می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !