دختر نابغه مسابقه برنده باش در آمریکا !+ فیلم


دختر نابغه مسابقه برنده باش در آمریکا !+ فیلم

رکنا: هلیا حسینی به آمریکا مهاجرت کرد.

هلیا حسینی از نفرات برتر کنکور سراسری ۹۶ و دختر نابغه ای که در مسابقه برنده باش شرکت کرده بود متولد سال ۱۳۸۱ در تهران است که لقب جوانترین رتبه کنکور سراسری را در سال ۱۳۹۶ با رتبه ۳۶ در رشته پزشکی به دست آورد. او اخیرا به امریکا مهاجرت کرده و هم اکنون دانشجوی رشته پزشکی در یکی از دانشگاه های آمریکا می باشد.

از مسابقه برنده باش تا آمریکا

هلیا دختر نابغه ایرانی در سال ۱۳۹۸ در برنامه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار شرکت کرد، او در آن زمان ۱۶ سال داشت و دانشجوی سال دوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بود. اما حالا مدتی است که به آمریکا مهاجرت کرده و فیلمی از او در اردیبهشت ۱۴۰۱ که در حال ارائه کنفرانس علمی در یکی از دانشگاه های امریکاست بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

حسینی گفت: سال ۹۶ جوانترین شرکت کننده کنکور بودم و رتبه ۳۵ منطقه و ۹۵ کشوری رشته تجربی را به دست آوردم. کلاس اول دبستان را خواندم و سال آینده آن در سن ۸ سالگی مقطع دبستان را جهشی خواندم.

مهاجرت به آمریکا هلیا حسینی

هلیا حسینی نابغه ایرانی که بیشتر مخاطبان او را با مسابقه برنده باش با محمدرضا گلزار می شناسند، با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خبر از مهاجرتش از ایران را داد. او هم اکنون دانشجوی پزشکی در آمریکا است و در این کشور به همراه خانواده اش زندگی می کند.

خانه رک پلاس کدخبر: 782883 ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ۱۵:۴۵:۰۰

حجم ویدیو: 7.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403