طولانی شدن عجیب مذاکرات استقلال با 2 ستاره مشهور


مهر: در حالی که از مدت‌ها قبل نام دو بازیکن لژیونر برای پیوستن به استقلال مطرح شده بود، هنوز هیچ خبر رسمی بابت پیوستن آن‌ها به جمع آبی‌پوشان مخابره نشده تا به نظر رسد روند انتقال آن‌ها به استقلال قدری طولانی شده است. در حالی استقلالی...

مهر: در حالی که از مدت‌ها قبل نام دو بازیکن لژیونر برای پیوستن به استقلال مطرح شده بود، هنوز هیچ خبر رسمی بابت پیوستن آن‌ها به جمع آبی‌پوشان مخابره نشده تا به نظر رسد روند انتقال آن‌ها به استقلال قدری طولانی شده است.
در حالی استقلالی شدن رضایی و محبی طولانی به نظر می‌رسد که بسیاری از خرید‌های جدید آبی‌ها با روندی بسیار متعادل‌تر پیراهن این تیم را بر تن کردند و حتی صفر تا صد پروسه پیوستن پیمان بابایی جدیدترین خرید آن‌ها کمتر از نیم روز به طول انجامید.
با توجه به طولانی شدن پیوستن کاوه رضایی و محمد محبی، این سئوال پیش می‌آید که آیا مشکلی سر راه انتقال این دو بازیکن به استقلال پیش آمده یا خیر.
استقلالی‌ها تاکنون سجاد شهباززاده، پیمان بابایی، امید حامدی فر، محمد حسین زواره‌ای، رضا میرزایی و سید محمد حسینی را به صورت رسمی و قطعی به خدمت گرفته و ۳ خروجی قطعی شان هم شامل وریا غفوری، محمد دانشگر و رودی ژستد هستند. تکلیف نفراتی مثل امیر حسین حسین زاده، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، و چند بازیکن دیگر از جمله همین کاوه رضایی و محمد محبی هنوز به طور قطعی مشخص نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو