بیوگرافی بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ


بیوگرافی بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

سام درخشانی، نقش ناصر در  سریال روزی روزگاری مریخ را برعهده دارد و متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ در تهران است. او از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز کرد و با نقش آفرینی در سریال تلویزیونی شب زدگان وارد دنیای بازیگری شد. سام درخشانی سابقه...

فرارو- دیروز و امروز بود که قسمت اول و دوم سریال روزی روزگاری مریخ از شبکه نمایش خانگی پخش شد. براساس اعلام سازندگان به استثناء قسمت اول و دوم، دیگر قسمت‌ها قرار است سه شنبه هر هفته ساعت ۸ صبح منتشر شوند. اما تعداد قسمت‌ها هنوز مشخص نشده است.

به گزارش فرارو، سریال روزی روزگاری مریخ در ژانر کمدی - فانتزی ساخته شده و کارگردانی آن را پیمان قاسم خانی و محسن چگینی برعهده داشته اند. ترکیب بازیگران را هم سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی، امیر کاظمی، بهادر مالکی، نوشین تبریزی، امیرمهدی ژوله، عبدالله روا، رامین ناصرنصیر، فلامک جنیدی، پیمان فاطمی، کاظم نوربخش، بهروز رهبری فرد و مهراب قاسم خانی تشکیل می‌دهند.

داستان این سریال هم در مورد خلافکار بدشانسی به نام ناصر است. شغل او شرط بندی است و همیشه هم در این موضوع شکست می‌خورد. او در قسمت اول و دوم دست به بزرگ‌ترین قمار زندگی خود می‌زند. در سوی دیگر، ناصر طلبکارانی دارد که باید خودش را از دست آن‌ها پنهان کند.

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی، نقش ناصر در سریال روزی روزگاری مریخ را برعهده دارد و متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ در تهران است. او از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز کرد و با نقش آفرینی در سریال تلویزیونی شب زدگان وارد دنیای بازیگری شد. سام درخشانی سابقه بازی در سریال‌هایی همچون با من بمان، خانه پدری و روز‌های اعتراض را در کارنامه هنری خود دارد.

از جمله آثار سینمایی، تلویزیونی و نمایش خانگی سام درخشانی نیز می‌توان به آثاری همچون مرده خور، نیلگون، خوب بد جلف ۲: ارتش سری، پالتو شتری، تگزاس ۲، پاستاریونی، تخته گاز، دشمن زن، خجالت نکش، تگزاس، خوب بد جلف، هوس، باج، عروس برفی، ارثیه پرماجرا، مسیر روشن، سرسپرده، دلواپسی، پسری شبیه بابا، تکیه بر خورشید، شکار روباه، نطفه شوم، آنجا که زاده شدم، ردپایی در بزرگراه، عروس زندان، به نام گل سرخ، صحنه جرم ورود ممنوع، شهر آشوب، جدا افتاده، دلباخته، طلسم طلایی، سریال‌های تلویزیونی: شب زدگان، با من بمان، همسفر، خانه پدری، دریایی ها، روز‌های اعتراض، ما چند نفر، سال‌های برف و بنفشه، ساعت شنی، روز‌های زیبا، در چشم باد، دارا و ندار، خسته دلان، نابرده رنج، شهر دقیانوس، مثل شیشه، راستش را بگو، رؤیای گنجشک ها، پژمان، ماتادور، دولت مخفی، آوای باران، همه چیز آنجاست، پشت بام تهران، زاویه هفتم، هشت و نیم دقیقه، گسل، لیسانسه‌ها ۲ نمایش‌های خانگی: شام ایرانی، خوب، بد، جلف: رادیواکتیو، شب‌های مافیا، ملکه گدایان اشاره کرد.

سام درخشانی در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ خبر ازدواجش با عسل امیرپور را به صورت رسمی اعلام کرد که حاصل این ازدواج، یک دختر به نام برکه و یک پسر به نام برسام است.

بیوگرافی ویشکا آسایش

ویشکا آسایش، متولد ۱۶ آبان ۱۳۵۱ در تهران و فارغ التحصیل رشته طراحی صحنه از انگلستان است. نخستین فعالیت هنری آسایش، بازی در سریال امام علی (ع) به کارگردانی داوود میرباقری است. او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از بیست و نهمین جشنواره‌ی فیلم فجر برای فیلم ورود آقایان ممنوع را در کارنامه دارد.

از نمونه آثار وی می‌توان به گورکن، در مدت معلوم، برف روی کاج ها، من دیه‌گو مارادونا هستم، ۵۰ کیلو آلبالو، نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا، خوب بد جلف، من و شارمین، مارموز و در سکوت اشاره کرد.

بیوگرافی امیر نوروزی

امیر نوروزی فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشگاه هنر تهران است و از سال ۱۳۸۳ با شرکت در کانون میثم وارد عرصه بازیگری شد و فعالیتش را با اجرای تئاتر آغاز کرد.

او پس از یک دوره ۶ ساله و اجرا‌های متعدد وارد فضای دانشگاهی شد. نوروزی به عنوان نقش اول در نمایش‌های بسیاری از جمله ارثیه سیزیف، روز پزشک، چشم در برابر چشم، لانچر ۵ و b۵-۶ ایفای نقش کرده است.

نوروزی در مدت فعالیت خود موفق به کسب جایزه از جشنواره‌های مختلفی شده که از میان آن‌ها می‌توان به جایزه بازیگری جشنواره دانشگاهی و جشنواره فجر برای بازی در نمایش لانچر ۵ اشاره کرد. او سال ۱۳۹۹ با دو فیلم مامان و مصلحت فضای سینما را تجربه کرد که برای نقش فریدون در فیلم مامان نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اصلی مرد از جشنواره فجر شد. نقش آفرینی در فیلم کوتاه مسافرت، سریال‌های میخواهم زنده بمانم و مردم معمولی و نویسندگی فیلم دربست از دیگر سوابق کاری او است.

بیوگرافی بهادر مالکی

بهادر مالکی، فارغ التحصیل رشته نمایش عروسکی از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران و متولد سال ۱۳۶۱ است. مالکی فعالیت در تلویزیون را به عنوان صداپیشه، در برنامه «خانم حنا» آغاز کرد و در آثاری همچون «من و بابام و باباش»، «امداد حشرات» و «مخ آبادی ها» به جای شخصیت‌های عروسکی صحبت کرده است.

البته بیشتر شهرت او به دلیل صداپیشگی او به جای فامیل دور در مجموعه کلاه قرمزی بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق