ایسکو در راه سویا؛/ مقصد ستاره تکنیکی رئال مادرید مشخص شد


ایسکو در راه سویا؛/ مقصد ستاره تکنیکی رئال مادرید مشخص شد

انتقال ایسکو، ستاره اسپانیایی و تکنیکی رئال مادرید به باشگاه سویا در فصل تابستان امسال قطعی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، دوران هشت ساله حضور ایسکو در ترکیب رئال مادرید در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و این باشگاه پرافتخار تمایلی به تمدید قرارداد با هافبک خلاق خود نشان نداد. بازگشت کارلو آنچلوتی به نیمکت رئال مادرید نیز اثربخش نبود و ایسکو اغلب مسابقات فصل گذشته این تیم را از روی نیمکت تماشا کرد. در نهایت رئال مادرید تمایلی به تمدید قرارداد با ایسکو نشان نداد تا کار این بازیکن در برنابئو به پایان برسد.

ایسکو در راه سویا؛/ مقصد ستاره تکنیکی رئال مادرید مشخص شد

اما نشریه مارکا امروز با انتشار گزارشی مدعی شد خولن لوپتگی، سرمربی اسپانیایی سویا رابطه بسیار خوبی با ایسکو داشته و به شدت خواهان حضور این بازیکن در رختکن تیمش است. این ستاره خلاق در دوران حضور لوپتگی روی نیمکت تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید نیز بازیکن ثابت ترکیب او بود و حالا این همکاری قرار است دوباره در سویا شکل بگیرد. ایسکو برای انتقال به تیم جدید خود حاضر به کاهش دستمزد نیز شده و به نظر می رسد تنها جزئیات قرارداد این بازیکن با سویا باقی مانده است.

ایسکو پیش از این از لیگ ایتالیا و انگلیس نیز پیشنهاد داشت و میلان تلاش زیادی برای جذب این بازیکن کرد، اما خود او خواهان ماندن در لالیگا بود و حالا سویا مقصد بعدی ایسکو لقب خواهد گرفت. همچنین شایعاتی در مورد احتمال انتقال ایسکو به بارسلونا و بازی کردن زیر نظر ژاوی نیز وجود داشت که به سرانجام نرسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق