مواضع تروریست ها در ادلب بمباران شد



مواضع تروریست ها در ادلب بمباران شد

از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) جنگنده های روسیه در واکنش به تجاوز و حمله گروه های تروریستی مورد حمایت ترکیه به مواضع و پایگاه های ارتش سوریه در منطقه خالی از سلاح، مواضع این گروه ها را بمباران...

از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) جنگنده های روسیه در واکنش به تجاوز و حمله گروه های تروریستی مورد حمایت ترکیه به مواضع و پایگاه های ارتش سوریه در منطقه خالی از سلاح، مواضع این گروه ها را بمباران کردند.

در این بمباران ، مجتمع پناهگاه های زیر زمینی گروه های تروریستی که محل تجمع تروریستی و ذخیره سلاح و مهمات بود، هدف قرار گرفت که در این عملیات شماری از تروریست ها کشته و سلاح و تجهیزات موجود در آن و یک کارگاه ساخت پهپاد تروریست ها منهدم شد.

گروه تروریستی جبهه النصره(تحریرالشام) از استان ادلب شهرها و روستاهای منطقه خالی از سلاح و مناطق اطراف ان را با موشک، خمپاره و پهپادهای انتحاری هدف قرار می دهد.


مواضع تروریست ها در ادلب بمباران شد

'ولادیمیر پوتین' و 'رجب طیب اردوغان' روسای جمهوری روسیه و ترکیه ۲۹ شهریور سال ۹۷ در شهر سوچی توافقنامه ای برای ایجاد منطقه ای حائل خالی از سلاح به عمق ۱۵ تا ۲۰ کیلومتر در خطوط تماس ارتش سوریه و گروه های تروریستی امضا کردند که این توافق تاکنون هیچ نتیجه ای نداشته است.

براساس این توافق قرار بود سلاح های سنگین تروریست ها تا از این منطقه خارج و کار گروه هایی که تروریستی شناخته شده اند نیز تا ۲۳ مهرماه همان سال یکسره شود.

گروه های تروریستی بویژه جبهه النصره با خروج از این منطقه مخالفت کردند و ترکیه به عنوان ضامن این گروه ها از عمل به تعهدات خود در این خصوص خوداری کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران