دزد خانه مجیدی سیندرلا بود! / عکس


دزد خانه مجیدی سیندرلا بود! / عکس

همشهری نوشت:سارق خانه سرمربی سابق استقلال دستگیر شده است.

در شرایطی که هنوز معمای سرقت از خانه فرهاد مجیدی حل نشده بود چند روز قبل فردی با پلیس تماس گرفت و گفت که اطلاعات مهمی درباره سرقت از خانه فوتبالیست معروف دارد. این فرد سارق سابقه‌داری بود که به‌تازگی از زندان آزاد شده و به‌گفته خودش توبه کرده بود که دیگر سراغ خلاف نرود. او به مأموران گفت: چند روز قبل دوستانم مرا به جایی دعوت کردند که پاتوق سارقان بود. آن شب افرادی که آنجا بودند شروع کردند به ‌خاطره‌گویی. هر کدام از سرقت‌های عجیبی می‌گفتند که مرتکب شده بودند تا اینکه یک نفر از آن جمع که مسعود نام دارد مدعی شد که چند ماه قبل با همدستانش به خانه فرهاد مجیدی دستبرد زده و با پولی که به‌دست آورده‌اند، به کیش سفر کرده و همه این پول را صرف خوشگذرانی کرده‌اند.
مسعود گفت که چنان حرفه‌ای این سرقت را انجام داده‌اند که هنوز پلیس نتوانسته آنها را گیر بیندازد و من که ماجرای این سرقت را در روزنامه خوانده بودم، تصمیم گرفتم پلیس را در جریان قرار دهم.
پس از این تماس، مأموران با اطلاعاتی که از فرد ناشناس به‌دست آورده بودند، راهی مخفیگاه مسعود شدند و او را دستگیر کردند. وی اما دستبرد به خانه فرهاد مجیدی را انکار کرد و گفت: من ماجرای سرقت را در شبکه ‌اجتماعی خوانده بودم و آن شب برای اینکه در جمع دزدان خودنمایی کنم به دروغ گفتم که سرقت را من و دوستانم انجام داده‌ایم.
به‌رغم انکارهای سارق سابقه‌دار، مأموران به تحقیق درباره او پرداختند و متوجه شدند که تخصص وی سرقت از خانه‌ها و او صاحب یک خودروی پرشیاست که درست شبیه همان خودرویی است که در صحنه سرقت از خانه مجیدی حضور داشت. مأموران سراغ این خودرو رفتند و در بازرسی داخل آن، لنگه کفشی را پیدا کردند که لنگه دیگر همان کفشی بود که در خانه فوتبالیست معروف جا مانده بود.
در این شرایط، مسعود چاره‌ای جز اقرار به سرقت ندید و اعتراف کرد که به جز سرقت از مربی سرشناس به چندین خانه دیگر هم دستبرد زده است. در ادامه تحقیقات، یکی از همدستان او نیز بازداشت شد و تلاش برای دستگیری متهمان دیگر ادامه دارد.

دزد خانه مجیدی سیندرلا بود! / عکس

251 251

کد خبر 1650980

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل