حاج منصور ارضی در روز عید غدیر به غرب تهران می‌رود


حاج منصور ارضی در روز عید غدیر به غرب تهران می‌رود

جشن بزرگ عید سعید غدیر روز دوشنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۱ مصادف با روز عید سعید غدیر با حضور حاج منصور ارضی و حاج سعید حدادیان در منطقه پونک برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجتمع فرهنگی و مذهبی روضة الشهداء واقع در پونک، بلوار سردارجنگل، انتهای خیابان بهار غربی بالاتر از میدان استاندارد در روز عید غدیر خم اقدام به برگزاری جشنی کرده است تا در مهم‌تریم روز تاریخ اسلام اختتامیه ساخت این مجتمع را نیز جشن بگیرند.

آغاز مراسم از ساعت 10 صبح روز عید غدیر خواهد بود.

مجتبی اسماعیلی مدیر روابط عمومی مجتمع فرهنگی و مذهبی روضة الشهداء ضمن اعلام این خبر از حضور حاج منصور ارضی، حاج سعید حدادیان و حاج ابوالفضل بختیاری در این مراسم خبر داد و افزود: حجت‌الاسلام فهیم موسوی نیز سخنران این مراسم است.

حاج منصور ارضی در روز عید غدیر به غرب تهران می‌رود

مجتمع فرهنگی و مذهبی روضة الشهداء فعالیت خود را در سال 1376 در قالب هیأت عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین، متشکل از عده‌ای از جوانان غرب تهران آغاز کرد. حسین محمدی‌فام مداح اهل‌بیت و دانش‌آموخته مقطع دکتری علوم قرآن و حدیث از آن زمان تاکنون به همراه عده‌ای از جوانان شیفته آستان سیدالشهداء خادمی هیأت و این مجتمع فرهنگی و مذهبی را بر عهده دارند.

ساخت مجتمع فرهنگی و مذهبی روضةالشهداء در سال 1392 با کمک خیران آغاز شد و امروز پس از گذشت بیش از 8 سال در روز عید غدیر مراسم اختتامیه ساخت آن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس