گوشی ارزان قیمت گلکسی M13 سامسونگ در دو نسخه 4G و 5G معرفی شد


گوشی ارزان قیمت گلکسی M13 سامسونگ در دو نسخه 4G و 5G معرفی شد

سامسونگ از نسخه بازطراحی شده گوشی گلکسی M13 به همراه یک گوشی کاملاً جدید به نام گلکسی M13 5G با قیمتی کمتر از ۱۸۰ دلار رونمایی کرد.همانطور که وعده داده بودیم، سامسونگ امروز از یک جفت گوشی اقتصادی رد هند رونمایی کرد. یکی از آن‌ها گوشی بازطراحی شده...

سامسونگ از نسخه بازطراحی شده گوشی گلکسی M13 به همراه یک گوشی کاملاً جدید به نام گلکسی M13 5G با قیمتی کمتر از ۱۸۰ دلار رونمایی کرد.

همانطور که وعده داده بودیم، سامسونگ امروز از یک جفت گوشی اقتصادی رد هند رونمایی کرد. یکی از آن‌ها گوشی بازطراحی شده گلکسی M13 و دیگری گوشی کاملاً جدید گلکسی M13 5G است.

گوشی ارزان قیمت گلکسی M13 سامسونگ در دو نسخه 4G و 5G معرفی شدگوشی ارزان قیمت گلکسی M13 سامسونگ در دو نسخه 4G و 5G معرفی شد گلکسی M13 4G گوشی ارزان قیمت گلکسی M13 سامسونگ در دو نسخه 4G و 5G معرفی شدگوشی ارزان قیمت گلکسی M13 سامسونگ در دو نسخه 4G و 5G معرفی شد گلکسی M13 5G

ماه مه گذشته سامسونگ از نسخه 4G گلکسی ام ۱۳ رونمایی کرده بود، اما اکنون نسخه بازطراحی شده آن را با طراحی جدید دوربین‌های پشتی و همینطور اضافه شدن یک باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی کرده است.

اکثر امکانات این گوشی شبیه به نسخه پیشین خود است که شامل یک نمایشگر ۶.۶ اینچی +FHD با پنل LCD، چیپست اگزینوس ۸۵۰ و دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی اصلی + ۵ مگاپیکسلی اولترا واید + ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود.

گوشی ارزان قیمت گلکسی M13 سامسونگ در دو نسخه 4G و 5G معرفی شدگوشی ارزان قیمت گلکسی M13 سامسونگ در دو نسخه 4G و 5G معرفی شد

اما در آن سمت گوشی گلکسی M13 5G از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی و طراحی ناچ قطره‌ای برخوردار است. دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسلی بوده، در حالی که پشت قاب آن دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق حضور دارد. این گوشی از چیپست Dimensity 700 کمپانی مدیاتک قدرت می‌گیرد و ۴/۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی ارتقا‌پذیر توسط یک کارت حافظه microSD را ارائه می‌کند.

گوشی ارزان قیمت گلکسی M13 سامسونگ در دو نسخه 4G و 5G معرفی شدگوشی ارزان قیمت گلکسی M13 سامسونگ در دو نسخه 4G و 5G معرفی شد

در بخش باتری هم شاهد حضور یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ سریع ۱۵ وات هستیم. هر دو این گوشی‌ها به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۲ و پوسته سفارشی سبک One UI Core 4 سامسونگ عرضه خواهند شد.

قیمت مدل‌های 4G و 5G گلکسی M13 سامسونگ

سامسونگ این دو گوشی را در رنگ‌های آبی، قهوه‌ای و سبز وارد بازار خواهد کرد. قیمت نسخه 4G آن از ۱۵۰ دلار شروع شده، در حالی که نسخه 5G با ۱۷۵ دلار عرضه می‌شود. ظرفیت رم و حافظه هر دو این نسخه‌ها به ترتیب ۴ گیگ و ۶۴ گیگ است.

منبع :gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان