از بزرگان فجر کسب اجازه می‌کنم / رجب‌زاده: می‌خواهم یک تیم متعصب داشته باشم


از بزرگان فجر کسب اجازه می‌کنم / رجب‌زاده: می‌خواهم یک تیم متعصب داشته باشم

سرمربی فجر سپاسی می‌گوید تمام تلاشش را می‌کند به کمک دستیارانش و تمام عوامل پرچم این تیم را بالا نگه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب‌زاده در مورد شرایط فجر و تیم ملی صحبت می‌کند. بازیکن سابق تیم ملی می‌گوید بازیکنان حق ندارند در مورد نیمکت اظهار نظر کنند.

این قرعه به نام من افتاد
قبل از اینکه به فجر بیایم دو دفعه با مسئولین فجر و آقای مفتاح مذاکره داشتم. طبق صحبت ها و برنامه ها این قرعه به نام من خورد و باعث افتخار است از تیمی که فوتبالم را شروع کردم و به گردنم حق دارد؛ دوباره توانستم برگردم و در قامت سرمربی بتوانم خدمت کنم چون من فوتبالم را مدیون باشگاه فجر هستم. ما یک فراخوان به هیئت شهرستان‌ها و شیراز دادیم که بازیکنان با استعداد را به ما معرفی کنند. ما قبل از تمرینات اصلی مخصوصا در رده امید، تعدادی را انتخاب کردیم و در اختیار باشگاه گذاشتیم؛ زمانی که سرمربی امید مشخص شد زیر دست او این جوان‌ها بتوانند رشد کنند. یکی از برنامه‌های ما این بود روی جوان‌ها سرمایه گذاری کنیم تا ظرفیت‌ها از استان خارج نشوند و رده‌های پایه دوباره همانند قبل بتوانند مدعی باشند.

همه چیز روی برنامه پیش می‌رود
تمرینات را از دو هفته پیش شروع کردیم. بازیکنانی که سرباز بودند و خدمتشان داشت به اتمام می رسید مثل نبی زاده و کاظمی با آن ها خداحافظی کردیم. یکسری از بچه ها هم در تفکرات من نبودند، لیستم را به باشگاه دادم و با تعدادی از بچه ها شروع کردیم. در نقل و انتقالات بازیکنان مد نظر را گرفتیم و شاید یکی دو نفر دیگر به ما اضافه شوند. تمرینات ما روی برنامه پیش می رود. انشاالله هفته آینده به اصفهان خواهیم رفت تا یک بازی تدارکاتی با ذوب آهن بکنیم؛ بعدش تست های ایفمارک را داریم و اگر بشود در تهران هم یک بازی دوستانه انجام می دهیم.

نگفتم مدعی هستیم
در یکی از خبرگزاری ها به اشتباه نقل قولی از من شده بود که از روز اول ما مدعی صعود هستیم. من اصلا چنین صحبتی در کنفرانس خبری نکردم و این صحبت من نبوده؛ من گفتم ما یک تیم همدل متحد و قوی هستیم. سعی می کنیم خودمان را به‌عنوان یکی از مدعیان معرفی کنیم. عهد کردیم که یک تیم قوی باشیم که روز به روز پیشرفت کنیم و فوتبال شیراز را ارتقا بدهیم.

کاندید بهترین بازیکن سال آسیا در کادر ما است
از روزی که به فجر آمدم یکی از اهداف مان این بود که افرادی را به پیکره باشگاه بیاوریم که تیمی متعصب را تشکیل دهیم. چندین جلسه با آقای طالبی صحبت کردم، من خیلی اصرار کردم که آمد و لطف کرد. من به او گفتم نیاز است که اضافه شوی به هرحال چهره با اخلاقی است، بازیکن بزرگی بوده، در سطح اول ایران بازی کرده و کاندید سال بازیکن آسیا بوده. ایشان هم چراغ سبز نشان داد و به کادرفنی اضافه شد. رضا نصر، دستیار مربی هایی مثل گل محمدی، نمازی، قلعه نویی، و ... بوده. آنالیز می کرده و بدنسازی تخصصی بلد است‌؛ یک نفر از نیرو های جوان شیراز آقای ریاستی اضافه شده که در قشقایی کنارم بود و در آینده شاید یک نفر دیگر هم به ما اضافه شود.

صعودمان قطعی شد دیگر چه می خواهیم؟
جای تأسف دارد که در این موقعیت حساس و نزدیک به جام جهانی اسیر حواشی شدیم، داریم برای خودمان دردسر درست می کنیم، مسائلی که در هیچ جای دنیا مرسوم نیست در فوتبال ما اتفاق افتاده. آقای اسکوچیچ در شرایط بحرانی که کسی توقع نداشت تیم ما خودش را جمع کند؛ آمد و تیم را تحویل گرفت و کار بزرگی انجام داد. قبل از اینکه مرحله مقدماتی تمام شود صعودمان قطعی شد؛ غیر از این چه می خواهیم؟ اینکه می گویند مربی باید بزرگ و اسم و رسم دار باشد از روز اول باید این کار را می کردیم. به نظرم چون آقای اسکوچیچ نتیجه گرفته باید در جام جهانی روی نیمکت بنشیند. در فوتبال ما یک‌شبه یک‌سری اتفاقات می‌افتد که نمی‌دانم چه چیزی پشتش است و نمی‌خواهم بدانم‌.

بازیکن نباید در مورد اسکوچیچ اظهار نظر کند
یک از نکات مورد توجه، اظهار نظر بازیکنان در مورد مربی تیم ملی است. واقعا خنده دار است؛ این یک کار خیلی آماتور و حتی در حد محلات است که بازیکن در مورد بودن یا نبودن سرمربی اظهار نظر کند‌؛ به نظرم فدراسیون آنقدر باید قوی باشد که به بازیکن اجازه ندهد در چنین مسائلی ورود کند‌.

از بزرگان فجر کسب اجازه می‌کنم
از هواداران متعصب و متعهد فجر می‌خواهم که مثل همیشه از تیمشان حمایت و کمک کنند. از آن‌ها ممنون هستم. از تمام مربیان بزرگ شیراز کسب اجازه می‌کنم. از آقای ابراهیم قاسم‌پور که تیم را از لیگ دو به لیگ یک آورد، مرحوم پورحیدری و یاوری، آقا غلام پیروانی که بزرگ فوتبال فارس است و همه مربیان و مدیرانی که زحمت کشیدند؛ اجازه میگیرم. امیدوارم بتوانم پرچم فجر را بالا نگه دارم و همه در کنار هم بتوانیم تیم را به جایگاه واقعی برسانیم. از سردار بوعلی و آقای مفتاحی ممنونم که این فرصت را به من دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا